Iemand ervaring met Doornheintools?

Hein Doorn

Nieuw lid
27 nov 2016
1
1
Top bedrijf, prima service, niet duur, snelle levering en er werken heel aardige mensen!

Groeten

Hein Doorn


Molendijk 65 A, Herkingen
 
  • Haha
Waarderingen: rinus

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
924
Leeuwarden
Ja zo werkt dat niet op dit forum. Eenmaal geregistreerd blijf je eeuwig in de boeken. We spammen vooral op het IP nummer van de inschrijver;);)
 

ChristyAnu5

Nieuw lid
7 feb 2024
3
0
Eindhoven
Dat de eigenaar van de firma een account maakt om zichzelf hier te prijzen zegt al genoeg denk ik.. Laten we het vooral van 'Hein Doorn' aannemen dat Doorheintools betrouwbaar is.

Nou ik niet, ze zijn niet op hun woord te vertrouwen heb ik gemerkt na een bestelling. Deze winkel is niet voor professionelen die moeten kunnen rekenen op het woord van hun leverancier. Volgende keer bespaar ik me de kopzorgen en bestel ik elders.
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.726
706
Enschede, Twente
Dat de eigenaar van de firma een account maakt om zichzelf hier te prijzen zegt al genoeg denk ik.. Laten we het vooral van 'Hein Doorn' aannemen dat Doorheintools betrouwbaar is.

Nou ik niet, ze zijn niet op hun woord te vertrouwen heb ik gemerkt na een bestelling. Deze winkel is niet voor professionelen die moeten kunnen rekenen op het woord van hun leverancier. Volgende keer bespaar ik me de kopzorgen en bestel ik elders.
Hoho, volgens mij heeft Ronald Kanne hier eerder toegegeven een fake account aangemaakt te hebben, dus is jouw eerste constatering misplaatst. Dat je een slechte ervaring hebt gehad staat daar los van en nemen we voor kennisgeving aan.
 

ChristyAnu5

Nieuw lid
7 feb 2024
3
0
Eindhoven
Hoho, volgens mij heeft Ronald Kanne hier eerder toegegeven een fake account aangemaakt te hebben, dus is jouw eerste constatering misplaatst. Dat je een slechte ervaring hebt gehad staat daar los van en nemen we voor kennisgeving aan.
Vrees dat ik je niet kan volgen. Ronald Kanne, wat?

En beste, daar gaat de thread over, hoe de ervaringen zijn met betreffende leverancier. Daar hoort ook mijn mening bij. Ik denk dat jou constantering uit de dode hoek misplaatst is.
Het is ook de bedoeling dat mijn comment ter kennisgeving is, verder is er geen ander nut om de medemensen op de hoogte te brengen van wat ik de minst oprechte handelaar kan noemen.

Bij deze bent u maximaal geinformeerd over MIJN ervaring met deze firma.

Edit: Ik heb even teruggescrold naar boven, en ben helemaal mee. Dacht even dat het te maken had dat er eerder iemand een vals account had gemaak onder die naam, en ik, gezien ik nieuw ben, er van werd berticht die persoon te zijn. Nevermind dan, het is laat en heb de hele dag in de workshop zonder gehoorbescherming gestaan, mijn hoofd deed het even kortstondig niet meer :rolleyes:
 

Jollenbaas

Actieve deelnemer
21 mrt 2017
74
39
Velserbroek
www.ssrp.nl
Dat de eigenaar van de firma een account maakt om zichzelf hier te prijzen zegt al genoeg denk ik.. Laten we het vooral van 'Hein Doorn' aannemen dat Doorheintools betrouwbaar is.

Nou ik niet, ze zijn niet op hun woord te vertrouwen heb ik gemerkt na een bestelling. Deze winkel is niet voor professionelen die moeten kunnen rekenen op het woord van hun leverancier. Volgende keer bespaar ik me de kopzorgen en bestel ik elders.

Deze ervaring heb ik helaas ook.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.