Eindelijk kunnen registreren, dus even voorstellen!

Broertie

Actieve deelnemer
20 nov 2016
52
0
Holten
Goedenavond,

Ik heb me de hele week al proberen te registreren, maar door een of andere bug op de site wou het niet lukken. Beter laat dan nooit, maar nu is het dus eindelijk gelukt. Ik zal me even kort voorstellen, dat is wel zo netjes en als er dan nog vragen zijn, schroom dan niet om ze te stellen!

Ik ben dus Renger, 43 lentes jong en woon in het schone en nijvere Twente, getrouwd en geen kinderen. Ik heb vroeger altijd in de metaal (constructie en carrosserie) gezeten, maar tegenwoordig heb ik het beheer over een magazijn van een groothandel in jacht- en schietsport. Ik biljart al een jaar of 20 op wedstrijdniveau en sinds ruim een jaar ben ik een fanatiek hardloper. Begin april 2017 hoop ik mijn eerste marathon te lopen.

Ik heb het houtdraaien altijd al interessant gevonden, maar er nooit wat mee gedaan tot een paar weken geleden. Toen heb ik contact gezocht met Ronald Kanne en afgelopen zaterdag heb ik een dag privéles gehad om het draaien een beetje te ontdekken en nu ben ik helemaal verkocht! Binnenkort ga ik mijn eerste draaibankje met toebehoren aanschaffen en dan maar zien wat ik allemaal kan maken, dus als iemand met betrekking tot de aanschaf nog tips of adviezen heeft, hou ik me méér dan aanbevolen! (Mijn vrouw ziet het al helemaal zitten en ziet al allemaal decoraties voor in huis voor zich...!)

Ik hoop hier veel tips en trucs op te steken van allemaal gelijkgestemden!

Vriendelijke groet,

Renger van Lindenberg
 
Laatst bewerkt:

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
Welkom op dit mooie en gezellige forum, vorige maand ook les gehad (2 dagen) bij Ronald en ook een draaibankje en de rest aangeschaft bij hem.
Heel veel plezier en succes.
 

Arthurdeboer

Actieve deelnemer
14 apr 2016
283
0
Doetinchem
Welkom! Handig om je vrouw af en toe te verassen met zelf gemaakte spullen waar je weer een extra onderdeel voor nodig hebt ;)
ik probeer haar hier ook tevreden te houden met klusjes en grote klussen. Voor de grote moet meestal iets nieuws aangeschaft worden ;)
 

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.171
352
Etten-Leur
Welkom, wie het kleine niet eert,,, draaibanken lijkt me erg verleidelijk! En als je vrouw een verzamelaar is.. wie weet mag ie in de woonkamer staan!
Grtz Hans van Wijk
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.