ook even voorstellen

jury

Actieve deelnemer
12 jun 2010
38
0
53
Lopik
Hallo ik ben Juryaan .
Ik ben Timmerman van beroep.
Sinds kort is mijn interesse gewekt voor het meubelmaken,en dan vooral
met zoveel mogelijk handgereedschap.
Het werken met handgereedschap in de bouw komt tegenwoordig bijna niet meer voor [vooral door tijdsgebrek] en dat is best jammer.
Dit is een heel nieuw gebied voor mij dus ik kan alle hulp gebruiken.
Ik weet nog niet wat mijn eerste project gaat worden,eerst de zolder in orde maken en wat handgereedschap aanschaffen.
Waar kan ik het beste voor hout gaan kijken ,ik ben niet zo kapot van het hout bij de groothandels
[vaak krom].
 

janverdijck

Nieuw lid
28 sep 2010
2
0
Hoi allen hier op dit lueke forum.

Ik ben Jan Verdijck en mijn hobby is houtbewerking. Ik volg hier al een hele tijd avondschool voor. Maar werken met hout heb ik al veel langer in m'n bloed. Mijn hoofdberoep is drukken. Maar mijn passie licht bij hout. Dus, ik werk telkens met grondstoffen dat gemaakt is uit bomen.

Ik hoop hier nog veel te kunnen opsteken of info te geven over mijn hobby.
 
A

Athanor

Guest
Allebei welkom op het forum! Ik ben ooit ook nog eens graficus geweest, mooi vak dat je gevoel voor esthetica helpt ontwikkelen en je bij meubelmaken ook nodig bent. Ook leuk dat een timmerman zijn verlangen naar mooi gereedschap gaat volgen!

Succes! Fons.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.