Dewalt 10.8v boor- & slagschroevendraaier set

NicoVanuytrecht

Nieuw lid
1 dec 2015
18
0
Iemand ervaring met dit setje? Wil dit aankopen voor in de werkplaats voor wat klein schroef en boorwerk. Recenties
op internet (vooral Amerikaanse) zijn vrij lovend.
 

Walters

Actieve deelnemer
1 okt 2014
247
1
Noord Brabant
Je kunt ook even googelen en er worden sets aangeboden van boor- en schroefmachines. Vooral in Duitsland zijn deze combi's ongelofelijk goedkoop. Let erop dat je naast de gewone versie zoals hierboven van de Gamma ook de EC versie hebt, deze zou in theorie langer meegaan en minder stroom verbruiken. Daarnaast worden de sets met verschillende accu's aangeboden (1,5 , 2,0 en 2,5 volt).
 

Mimoza

Nieuw lid
5 sep 2014
12
0
Ik heb de 10.8 Dewalt set al verschillende jaren (minimaal 3 jaar) en kan hem alleen maar aanraden!

Slagschroefmachine is ontzettend krachtig en lekker licht om te mee te werken.
Volgens mij doet ie 170nm.
Ik heb buiten zware houtbouten nog nooit tekort gehad aan vermogen.
Ik heb nog de 1.5 Ah batterijen en heb er 4 stuks, wel makkelijk om door te werken als je meerdere batterijen hebt!

Boormachine is goed om licht boorwerk te verrichten, ik denk denk dan vooral hout en ijzer.

Als je een set plant te kopen, zorg dan dat je de nieuwere (huidige) set koopt, die heeft een universeel 10.8-18v lader, altijd makkelijk voor de toekomst als je eventueel uit wil breiden, de oude heeft nog een dedicated 10.8 lader…
 

EvdL

Actieve deelnemer
14 sep 2011
224
24
Eemnes
Ben het helemaal met Mimoza eens. Ik heb hem al een paar jaar en ben er dik tevreden over. Ik heb uiteindelijk voor de Dewalt gekozen omdat ik deze ook neer kan zetten op de batterij.
 

geneyn

Actieve deelnemer
5 mrt 2015
119
0
Brugge, BE
Heb zelf vorig jaar een set kunnen kopen voor spotprijs op opendeurdag van leza in Brugge.

Heb m'n oude schroefmachine sindsdien zelfs niet meer uitgehaald. zeer tevreden over die dingen
 

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.031
65
Omgeving Amersfoort
werkzeugalarm.de is vaak ook goedkoop.

daar heb ik een Bosch Pro 10.8 slijper gekocht, die komt vandaag binnen :)

scheelt gewoon 60 euro met de goedkoopste in NL
 

dulcinea

Actieve deelnemer
10 dec 2011
156
1
Houten
Ik heb al een paar jaar een soortgelijk setje van Triton. Bevalt uitstekend. Zowel de boor als de slagboormachine. Voor mijn hobbymatig gebruik hoef ik geen 18v machine.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.