samen Bessey klemmen kopen?

SamPonette

Post veel
5 nov 2010
2.135
4
Antwerpen
www.samponette.be
Hoi iedereen,

Ik kan van iemand tweedehands Bessey klemmen kopen (300mm lang, 120mm diep) voor 15 euro per stuk.

Nu heeft hij er ongeveer 30... en zoveel heb ik er nu ook weer niet nodig. Ikzelf dacht aan 10 stuks. Zijn er evt nog geïnteresseerden? Mocht het doorgaan: wel liefst komen afhalen in Antwerpen, opsturen gaat een dure bedoening worden, gezien het gewicht. En ook liefst meer dan 1-2 stuks, anders is de administratie niet leuk meer.

Ik hoor het wel!
 

SamPonette

Post veel
5 nov 2010
2.135
4
Antwerpen
www.samponette.be
Het zijn Bessey tgrc lijmklemmen

427621008329256.jpg


dit is de enige foto die ik heb. Nu ga ik sowieso eerst kijken voor ik koop hoor.
 
Laatst bewerkt:

SamPonette

Post veel
5 nov 2010
2.135
4
Antwerpen
www.samponette.be
Ik heb je link even bekeken, daar kosten ze blijkbaar 20.56€, incl 19% btw... ex btw komt dat neer op 16.65€. Verzendkosten voor 10 stuks is 19.90 €.


Dat is voor mij niet genoeg verschil om een uur te rijden. Ik ga de verkoper eens contacteren om te kijken of hier nog iets af kan.
 
Laatst bewerkt:

SereN

Actieve deelnemer
26 nov 2014
493
1
Aarschot
Ik zie dat de verkoper er ondertussen nog maar 7 beschikbaar heeft... €15 voor dit type, in die staat, is mij teveel.

DIe crebes-werkzeuge.com is nu echt wel de goedkoopste die ik al gevonden heb, enkel spijtig van die €19,90 verzendkosten telkens...

Edit: klium is ook wel vrij goedkoop voor bessey, in dit geval zelfs nóg goedkoper: https://www.klium.be/bessey-tgrc30-lijmtang-met-gegoten-beugels-340769
 
Laatst bewerkt:

SamPonette

Post veel
5 nov 2010
2.135
4
Antwerpen
www.samponette.be
Inderdaad , dan kan je beter nieuwe kopen met garantie.

Er staat inderdaad 7 op de advertentie, maar na wat mailverkeer heeft hij er momenteel nog een 30tal blijkbaar.
bedankt voor de link!


Maar goed dit topic mag weer dicht :)
 
Laatst bewerkt:

Arthurdeboer

Actieve deelnemer
14 apr 2016
283
0
Doetinchem
ik kwam deze tegen, ook een mooie aanbieding. Mij betreft iets te veel klemmen voor mijn huidige klusjes, maar tja... twijfel twijfel... ook wel een mooie aanbieding.

toevallig, ik kijk er maar weinig, want anders plunder ik de spaarrekening... maar baptist heeft de aanbieding nog scherper, weet alleen niet hoe ze de bezorging doen. hier een linkje. Iemand interesse in 50 / 50? Stuur me dan even een PM.
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.