boekjes van de hammer N 4300

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
tof dank je
ja klopt 3d
op het moment dat hij hier gepost werd had ik net contact gehad met de verkoper, was dus nog even spannend of er niemand in mijn vaarwater zou komen
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Toxiq: zoals je weet heb ik de N3800. Ik wil het boekje wel kopiëren, maar de informatie die er in staat stelt helemaal niets voor.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ah ok, dat is jammer, maar is dat model ook niet een stuk anders, de N3800 en N4400 is tocch een heel stuk nieuwer ?

Ik vroeg me oa af wat de exacte max zaaghoogte is van N4300 (volgens fabrieksopgaven)
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ja maar is dat nu niet toch een flink andere machine ?
De 4300 is van 2004, dus toch al 12 jaar oud, ik kan me voorstellen dat er in die tijd toch wel veranderingen hebben plaatsgevonden (behalve het kleurtje)

Maar iig bedankt
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Geloof het of niet, de man had het originele boekje ook nog
dus als ik iemand kan helpen met een kopie van de N4300, laat maar weten
 

woody

Actieve deelnemer
10 dec 2008
243
1
Oss
Veel plezier met de nieuwe lintzaag, als ik heel nieuwschierig mag zijn, Wat doe je met je oude lintzaag? Leek mij toen ik bij je was een prachtig mooi apparaat
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Dat is het ook zeker
De voornamelijke reden van de koop van de hammer is mijn beperking mbt het optillen van mijn armen (boven mijn hoofd) ik heb artrose en die beweging doet me erg zeer, de hammer heeft een hendel aan de zijkant voor het (ont)spannen van het zaaglint en ben ik dit probleem in 1x kwijt

De andere gaat de verkoop in, interesse ?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.