Handgereedschap opbergen

evs

Actieve deelnemer
28 nov 2013
580
5
Regio Haaglanden
Ik zit met het volgende:
Op dit moment heb ik een aantal laden waar ik al mijn handgereedschap in opberg. Alleen waar ik doorgaans werk, is niet de plek waar mijn handgereedschap ligt. Het is wel heel gezond om 20+ keer op een dag een trap op en af te lopen. Maar handig is anders. Dus ik ben aan het kijken voor een betere oplossing. Nu zoek ik iets waar het handgereedschap overzichtelijk opgeborgen kan worden en transporteerbaar is over een smalle trap.

Op dit moment zit ik te denken aan een aantal Systainers. Maar dat is best een dure oplossing.
Dus ik gooi het in de groep. Mensen suggesties?

Dank!
 

Klaasjandiederik

Actieve deelnemer
9 jul 2012
284
29
Binnenkort Ulvenhout

evs

Actieve deelnemer
28 nov 2013
580
5
Regio Haaglanden
Ik ben niet opzoek naar een goedkopen oplossing. Ik ben opzoek naar een goede oplossing die niet te duur is. Het gaat om heel diverse gereedschap, niet alleen houtbewerking.
Een grote bak/koffer waar alles ingeflikkered wordt is niet iets wat ik zoek.
Op dit moment denk ik aan zoiets:
Bekijk bijlage 54886
 

neel

Actieve deelnemer
2 feb 2010
350
10
Rotterdam
Of de Festool SYS 4-HWZ.
De inzet kun je eventueel zelf naar wens maken.
DV005-ppic_Systainer_SYS_HWZ_101141566_SCH01_0.jpg
DV005-ppic_Systainer_SYS_HWZ_101141566_SCH_0.jpg
 

SereN

Actieve deelnemer
26 nov 2014
493
1
Aarschot
Ik gebruik hiervoor momenteel de combinatie van een SYS-MFT met daarin lijmklemmen, beitels, ... en een SYS-TB2 met daarin de accutol, bits, boren, hamer, zaag, tang, ... Meestal staan die ook op de RB-SYS voor makkelijk transport (tesamen met andere systainers).
 

Den Deze

Actieve deelnemer
4 apr 2010
661
0
Keerbergen, België
Ik gebruik hiervoor momenteel de combinatie van een SYS-MFT met daarin lijmklemmen, beitels, ... en een SYS-TB2 met daarin de accutol, bits, boren, hamer, zaag, tang, ... Meestal staan die ook op de RB-SYS voor makkelijk transport (tesamen met andere systainers).

Hier dezelfde combi.
Die MFT kan je dan nog gebruiken om iets klemmen/verzagen :)
Indertijd in Duitsland voor weinig geld (dacht 45€?) op de kop kunnen tikken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.