Dominofix

Nico Kliko

Actieve deelnemer
14 dec 2014
423
30
Nijmegen
Had hier nog geen topic over gezien, hoort wel thuis op dit forum denk ik :)

Ziet er wel ok uit :)
Of moet het nog verder ontwikkelt worden?
Wat denken jullie?

Zouden we hier een winkel moeten vragen om het te verkopen?
Of krijgt die winkel dan een een boze Festool achter hun broek omdat het "thirdparty" is.


 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.838
891
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Mooi. Dat wel. Maar ik vind het wel erg veel werk om je eigen IKEA bouwpakket te maken, zeker als je het maakt van materiaal (spaanplaat) waarvan je zeker weet dat je het met heel veel geluk één keer kan demonteren en weer opnieuw opbouwen. Doe mij dan maar de versie met houten domino's en witte houtlijm. In de tijd die je uitspaart door het werkstuk met domino's te verlijmen ipv dit systeem te gebruiken kun je een tweede exemplaar maken - de facto ben je dan nog sneller klaar als je bij een verhuizing gewoon een nieuwe bouwt dan wanneer je de hele bliksemse boel moet demonteren en weer in elkaar zetten... (afgezien van het feit dat je wel twee keer het spaanplaat moet aanschaffen ;-) )
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Mooi systeem dat zeker, maar inderdaad wat henk zegt kost het veel tijd én denk ik dat het systeem de prijs van een spaanplaatkastje ver overstijgt
Anderzijds zou het natuurlijk ook best in een mooi vol houten meubel gebruikt kunnen worden en dan is het weer een ander verhaal

Spaanplaat 1x uit elkaar ? ik heb wel kasten doe al meerdere keren verhuist zijn hoor, kwestie van de tijd hemen en het netjes (de)monteren
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.