Beter laat dan nooit

janwillem

Actieve deelnemer
14 sep 2015
528
48
Groningen
Hoi allemaal,

Wellicht inmiddels volkomen overbodig maakt voor de volledigheid is het wel goed om mij even voor te stellen.

Ik ben bezig met promotie onderzoek in theoretische natuurkunde en vind het leuk om in m'n vrije tijd te klussen. Dit mag het grotere bouwwerk zijn zoals een zolder aftimmeren of keuken installeren (Inc loodgieteren) maar ook wat fijner. Een dekenkistje en salontafels uit eik. Verder heb ik een fascinatie voor gereedschap, ik zou mezelf nog net geen verzamelaar noemen :p

Wellicht zit het in m'n aard dat ik vaak naar de reden vraag wáárom iets op een bepaalde manier wordt gedaan, niet om irritant te zijn, maar wil graag alles begrijpen :D

Oja, het betere kluswerk deed ik in de stadswerkplaats Groningen. Het aanklooien in een keer gehorig fietsenschuurtje onder onze flat. Met buren.

Groeten
 

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.171
352
Etten-Leur
Beter laat dan nooit, daar sluit ik me graag bij aan, welkom op het forum:cool:. Sommige van degenen die in het houtmetier het waarom uit vorige eeuwen kunnen beantwoorden zijn inmiddels, nou ja .. dus er wordt wel eens iets geraden..

Met vr groet, al een tijdje weg van Er-gaat-niets-boven-Groningen, nu in Etten-Leur, met vriendelijke groet, Hans van Wijk
 

Lontemanos

Actieve deelnemer
23 dec 2014
70
8
Friesland
Hoi Jan Willem,

Welkom! Leuke projecten die je doet. Van alles wat, daar herken ik mezelf ook wel in. Ik ben zelf pas afgestudeerd aan de RUG (Technology and Operations Management) en daarvoor de HTS gedaan. Hoe bevalt de stadswerkplaats?

Groet,
Rimar
 

janwillem

Actieve deelnemer
14 sep 2015
528
48
Groningen
Dank voor de reacties allemaal.

Rimar, de stadswerkplaats bevalt me uitstekend, het lastige is dat je niet in de buurt (gratis) kunt parkeren. Soms even wachten op mensen die apparaten gebruiken, maar dat hoort er bij. De begeleiding is erg vriendelijk maar ook vrij basic, houd je hoofd erbij en niet met je vingers aan scherpe, maar snel draaiende dingen komen. Als je wilt kun je meer uitleg en begeleiding krijgen, en zelfs dingen laten doen.
Voor mij het grote nadeel, wat volkomen begrijpelijk is, is dat ze alleen open zijn tijdens kantooruren.
Oja, en in principe wil je wel even de afstelling van bijvoorbeeld een geleider controleren voordat je gaat vlakken, aangezien er velen voor jou de vlakbank hebben (mis) gebruikt. Ik zou zeker aanraden er eens langs te gaan!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.