Zie door de kunstoffen het bos niet meer

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Voor een projectje zoek ik kunststof strip soort geljk als wat de splinterstrip doet op een festool/makita liniaal
(word dus ook ingefreest/zaagt) weet iemand wat voor kunstof die strip is, er zijn zo veel kunststoffen en die zullen niet allen geschikt zijn denk ik
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Hmmm, zeker een goeie.....heb ik liggen (danwel niet in de juiste maat) en had daar niet over nagedacht
zal eens kijken of dat als band te koop is
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Volgens mii is elke kunstof materiaal die niet te hard is (zodat hij versplintert) geschikt
SBR ken ik niet, ga even googlen, PU rubber, is dat stevig als zo een splinterstrip ? bij rubber moet ik op één of andere manier aan zacht spul denken
 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.842
896
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
RUbber kan heel hard zijn. Denk maar aan eboniet - een ouderwetse kunststof waar oa vulpenbodies van gemaakt werden. Dat was niks anders dan overmatig gevulkaniseerde rubber. Hoe meer je vulkaniseert, hoe harder. Rubber is een heel breed begrip, dat oorspronkelijk stond voor alles dat uit hevea-latex gemaakt werd, toen voor alles dat dat chemisch probeerde na te bootsen, en tegenwoordig voor alle kunststoffen met een bepaalde 'elasticiteit'.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.