Stoffeerders tacker

huge

Actieve deelnemer
15 jan 2014
50
16
32
Angerlo
www.instagram.com
Hallo,
Op dit moment heeft mijn vriendin een hele mooie opdracht voor het stofferen van 10 banken.
Helaas hebben we een electrische tacker van de praxis. Hij werkt(e) opzich prima maar nu lijkt het alsof hij kracht verliest. De helft van de nietjes zit er half of krom gebogen in.
Nu ben ik op zoek naar een degelijke tacker die wel lang mee gaat en die je niet per se helemaal recht hoeft te houden maar die gewoon de nietjes er achter elkaar zonder gezeur in knalt. Het liefste ook de bek zo ver mogelijk aan de voorkant ivm lastig te bereiken plaatsen.
Ik hoor en lees wel eens wat over senco tackers maar als ik de prijs zie schrik ik toch wel.
Toch wil ik een degelijke tacker die lang mee gaat. stofferen is nou eenmaal haar vak en goed gereedschap is het halve werk:D

Is er iemand die ervaring met stoffeerders tackers heeft en weet welke je beter kan laten liggen en welke zijn geld dubbel en dwars waard is?
Het mag ook zeker een pneumatische tacker zijn. Als het maar werkt!!

Groet Huge
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.042
2.578
Neem eens contakt op met contimeta in utrecht. Zij verkopen bea tackers. Niet goedkoop maar de industrie standaard. Het bedrijf levert ook nog eens uitstekende service. Ze hebben een eigen reparetieafdeling met kundig personeel, mocht er eens iets stuk gaan. Ik heb er een met verlengd magazijn, die uit eind 70 jaren van de vorige eeuw stamt.
 

mdamsma

Actieve deelnemer
15 mei 2011
277
19
Huge
overstappen op luchtdruk, kijk eens bij ecotools.
Er zijn geluidsarme compressors, nieuw iets te duur volgens mij.
Maar soms te vinden op MP

Menno
 

huge

Actieve deelnemer
15 jan 2014
50
16
32
Angerlo
www.instagram.com
Een compressor heb ik. dus overstap is zeker mogelijk. Ik ga eens kijken bij contimeta. Bedankt voor de tip.
ecotools is een hele leuke website voor iets wat ik niet dagelijks gebruik. De tacker ziet er niet echt degelijk uit.
Ik zoek er een die ook bij dagelijks gebruik goed in de hand ligt en redelijk licht van gewicht is.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.655
2.535
Gaanderen
Stanley bostict of senco zijn ook merken die goede kwaliteit leveren. Zoalss vermeld heeft contimeta ook prima tackers. Deze laatste hebben trouwens prachtige fluisterstille compressoren. Merk whispair. Wel een prijs maar nauwelijks geluid.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.