Foto upload probleem

Beste draaigenoten,
ik ben enige maanden niet op heet forum geweest en ben enige tijd bezig geweest om al het moois te bekijken . Complimenten voor al het mooie werk.
Ik wil wat fotos uploaden maar alle fotos komen 90 graden gedraaid. Weet iemand hoe ik ze eenmaal hiernaartoe gehaald weer kan draaien?
Groet
marcel
 

Leo Van Der Loo

Post veel
13 apr 2014
1.494
407
Atikokan Ontario Canada
Volgens mij is het in het vBullitin program geen mogelijkheid om foto’s te draaien of te veranderen waneer het geplaatst is, en did probleem hebben alle forums die vBulletin gebruiken mee te kampen, dit is vooral een probleem met foto’s die met een phone of tablet gemaakt zijn.

Vooral als het gebruikte apparaat zijdelings of onderste boven is gehouden om de foto te maken, vBulletin geeft geen gehoor aan de bijgesloten informatie van de foto, die dus wel al die informatie bezit.

Misschien als je jouw foto’s eerst in een foto program op jouw computer plaatst en ze vandaar oplaad naar hier dat ze wel rechtop staan, probeer het is al dat Ik kan voorstellen, good luck Marcel
 
Laatst bewerkt:

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.922
847
Oss
Beste draaigenoten,
ik ben enige maanden niet op heet forum geweest en ben enige tijd bezig geweest om al het moois te bekijken . Complimenten voor al het mooie werk.
Ik wil wat fotos uploaden maar alle fotos komen 90 graden gedraaid. Weet iemand hoe ik ze eenmaal hiernaartoe gehaald weer kan draaien?
Groet
marcel

Marcel, ik gebruik een Apple.
Alvorens ik deze upload, draai ik ze 90gr. en weer terug.
Als ik ze dan upload staan ze altijd recht.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.