MAKITA Boven- en kantenfrees RT0700CX3J

wouter36

Nieuw lid
3 jan 2016
21
0
hallo,

heeft er iemand ervaring met deze frees de makita RT0700cx3J. ik heb nu de triton MOF001 met freestafel maar die is te groot voor mijn werkzaamheden.
als er iemand interesse heeft in de triton frees stuur dan even een pm
 

Niekosss

Actieve deelnemer
9 jun 2013
107
1
Enschede
nl-nl.facebook.com
Wouter,

Ik heb wel interesse in de frees, ik heb zelf juist andersom. ik heb de makita RT0700cx3J in mijn bosch zaagtafel hangen. ben er zeer blij mee maar mis soms wel de power. maar bij klein werk ben ik er content mee.
Als je wil kan ik er wel een paar foto's van schieten vanavond.
 

tijl_1981

Nieuw lid
25 jan 2015
17
0
Hier ook de RT0700cx3J in gebruik.
Ik wel nog een ouder toestel liggen (die belange zo fijn niet werkt) voor het grovere werk. De Makita mist soms een beetje power (alhoewel heb er ook al een beuken trap mee gefreesd).
Ik vind het prijs-kwaliteit een heel leuk toestel, zeker als je alle accesoires meerekent.

 

houdt

Nieuw lid
11 okt 2016
23
0
Wouter,

Ik heb wel interesse in de frees, ik heb zelf juist andersom. ik heb de makita RT0700cx3J in mijn bosch zaagtafel hangen. ben er zeer blij mee maar mis soms wel de power. maar bij klein werk ben ik er content mee.
Als je wil kan ik er wel een paar foto's van schieten vanavond.

Ik heb net die MAkita gekocht zou je een foto kunnen posten en kunnen uitleggen hoe je de frees hebt opgehangen in een tafel?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.