Walko werkbank

Pjotr8

Actieve deelnemer
20 apr 2008
34
0
Heb er geen ervaring mee maar de voordelen lijken wel duidelijk.
Enige nadeel wat het eerste bij mij opkomt is dat het veelvuldig verstellen van de werkbank op den duur gaat tegenstaan, zoals met veel multifunctionele apparaten.

Gr. Pjotr
 

Hansalmere

Actieve deelnemer
24 aug 2008
372
1
Zeewolde
kijk eens hier het is al eens besproken hier op het forum wellicht staat er iets tussen voor je. Ik heb op hout 2010 wel weer staan kijken er naar maar zag niet direkt voordelen voor mij, omdat ik hem alleen maar vast in de werkplaats gebruik, en niet zoveel ruimte heb.

succes er mee
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Dank voor de link, ik moet toegeven dat ik nagelaten heb om de search te gebruiken :oops: . Helaas staat er weinig nuttigs in dat topic.

Ik heb de Walko ook staan bekijken op Hout 2010 en zie er een hoop voordelen in. Echter 1 van de grote nadelen is dat de bladen niet ingeklapt kunnen worden, maar er elke keer vanaf geklikt moeten worden. Zeker in mijn geval waar het ding echt bedoelt is om mee te nemen, in de werkplaats staat immers een werkbank.
Graag zou ik dus wat gebruikers beoordelingen horen.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
ik was gisteren op zoek naar handgereedschap, ik liep toen tegen de walko aan. de verkoper(goede kennis) was niet echt gecharmeerd van dit product als werkbank voor thuis maar wel op werkbank op een langere klus.
rick
 

Hansalmere

Actieve deelnemer
24 aug 2008
372
1
Zeewolde
ik kwam de volgende tekst nog tegen

Te mooi voor woorden? De stabiliteit, de mobiliteit en de ongekende veelzijdigheid? Probeer het zelf maar en vel je oordeel. Drie weken lang. Geheel vrijblijvend en gratis!


Probeer gerust, ben je ontevreden dan halen we hem weer op.


dus wellicht iets voor je
 

Geert Schoonhoven

Actieve deelnemer
Ik heb zelf een walko 4 en ben wel tot de conclusie gekomen dat hij voor gebruik op de klus eigelijk net iets te groot is. Het verstellen van de tafel gaat wel super snel en vind ik geen probleem. als ik het over zo moeten doen zou ik waarschijnlijk voor de 3 gaan.

Mvg Geert
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.