Demo-dag van Radius (Houtdraaiers)

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Op zaterdag 22 oktober a.s. organiseert RADIUS, de Nederlandse Vereniging van Houtdraaiers, weer een zgn. demo-dag in Ede. De entree is gratis!
Er worden tal van demonstraties verzorgt door gerenommeerde houtdraaiers en er zijn diverse internationale leveranciers aanwezig.

Ook is er een loterij met tal van leuke prijzen zoals houtpakketten en geldprijzen. Hoofdprijs is de nieuwste Tormek T8 en 2e prijs een 4-delig slijphulpstuk voor de werkbankslijper.
Zie Bekijk bijlage uitnodiging 22-10.doc voor verdere details en programma.

Als je deze dag lid wordt van Radius (slechts € 30 per jaar) hoef je voor 2016 geen contributie meer te betalen en ook geen inschrijfgeld. Je krijgt wel de tijdschriften en een geborduurde badge.

Je kunt deze demo uitstekend combineren met de open dag bij Baptist. Beide locaties zijn maar 20 minuten van elkaar verwijderd.
 
Laatst bewerkt:

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Leuk, ik ga me best doen om er bij te zijn
Echter ben ik op Open Dag Hout al bekeerd...maak ik nu wel nog kans op de hoofdprijs :)
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
Hallo houtdraaiers en wannabees,
Jullie komen toch wel zaterdag massaal naar Ede naar de demodag van Radius? Je kunt dit uitstekend combineren met een bezoek aan Baptist die dan ook een test en demo dag heeft.
De afstand tussen beide evenementen is slechts 20 minuten.
 

Rien van Lieshout

Actieve deelnemer
20 sep 2012
699
1
Oostelbeers
Ik moet overslaan dit jaar.
Met de kleinkinderen naar Slot Loevenstein waar een ridderdag wordt gehouden.
Het mooie is dat ik de kaartjes daarvoor heb gekregen van de beheerder omdat ik voor haar wat draaiwerk had gemaakt.
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.917
846
Oss

Moet wel zeggen dat de demonstratie van Ronald wat demotiverend werkte.:cool:
Sta ik altijd te zwoegen om een schaaltje te draaien terwijl Ronald deze met een paar halen van de beitel klaar heeft.:p
Snap nu wel waarom hij zoveel vermogen nodig heeft voor zijn draaibank!:p
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.