Leveringsproblemen Toolnation?

H.Jonkman

Nieuw lid
7 okt 2016
2
0
Hi Vrienden,

Ik heb inmiddels 5 dagen een bovenfrees in bestelling bij toolnation.nl, orderbevestiging en betalingsbevestiging binnen, maar geen verzending. Als ik bel wordt er niet opgenomen en bij webformulier geen antwoord. Ik begin mij zorgen te maken.... Iemand die ook deze ervaringen heeft?

Groeten,

Hans Jonkman
 

Ward

Nieuw lid
12 jan 2014
8
0
Hi Vrienden,

Ik heb inmiddels 5 dagen een bovenfrees in bestelling bij toolnation.nl, orderbevestiging en betalingsbevestiging binnen, maar geen verzending. Als ik bel wordt er niet opgenomen en bij webformulier geen antwoord. Ik begin mij zorgen te maken.... Iemand die ook deze ervaringen heeft?

Groeten,

Hans Jonkman


hans

mijn vorige bestelling heeft toch ook dikke week geduurd vr er enig teken van leven kwam :cool::eek:

groeten
ward
 

RdeR

Actieve deelnemer
13 jun 2015
76
0
Tilburg
Had recent een garantieprobleem met een schuurmachine en ontving hem gerepareerd terug binnen de toegezegde termijn.

Rob
 

svenskapelsin

Actieve deelnemer
14 mrt 2015
524
32
Zweden-Delft
Paar weken geleden nog steunschijven voor mijn rotex 150 gekocht en over wat administratieve zaken gemaild. Contact en levering waren gewoon prima bij mij.
 

Hubert

Actieve deelnemer
26 jan 2010
331
1
Maria Hoop (L)
Naar mijn ervaring komt het allemaal goed, maar levertijd en vooral communicatie daarover kan echt beter. Betreft recente ervaring en ook in 2014 was dat al zo.
 

bprosman

Actieve deelnemer
7 nov 2016
202
0
Den Bosch
Zelfde ervaring hier, ben bang dat ik gewoon verwend ben door de Coolblue's van deze wereld. Bestelling gedaan, betaald, bestelbevestiging maar geen indicatie van levertijd. Na een mailtje gestuurd te hebben blijkt dat dit 1....4 werkdagen duurt, prima. Maar dan , vanmiddag een verzendbevestiging.
Nu gun ik ieder bedrijf dat ze zaken "deelleveren", maar de logica als ik een invalzaag met 3 linialen bestel om 1 liniaal te leveren en de rest op nalevering ontgaat me even ;);)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.