Even voorstellen

H.Jonkman

Nieuw lid
7 okt 2016
2
0
Hallo Houtmensen!

Even voorstellen - Hans Jonkman, 37 jaren jong en beginner op het gebied van klussen / houtbewerken.

Ik ben vorig jaar in ons nieuwe huis komen wonen met mijn gezien (toen 1, nu 2 kinderen) en heb inmiddels de kelder afgetimmerd (nissen voor gitaren, geluidsbekleding voor studio), de garage voorzetwanden gemaakt voor isolatie en een tuinhuis gebouwd (met trots!) Nadat ik veel met gereedschap van anderen heb gewerkt, ben ik zelf gaan "inslaan" Ik heb last van het grijs-groene virus, maar vind dat spul ook daadwerkelijk heel fijn werken. Invalzaag, afkortzaag en klopboor (cordless) van Festool. Op dit moment een bovenfrees in bestelling...

Ik kom hier met name om te leren, mee te kijken. Ik zal waar ik het kan, proberen een foto reportage van het tuinhuis te maken, om te kijken of ik dat kan delen met jullie (met het gevaar dat ik word afgebrand op techniek ;-)

Dank voor het laten meelezen de afgelopen jaren, nu dus zelf ook maar geregistreerd!

Groeten,

Hans Jonkman
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.584
2.503
Gaanderen
Welkom. Is de ventilatie goed in de kelder. Heb al vele gezien die na verloop van tijd last van schimmel kregen. Vaak tijdens de vakanties omdat dan alles dicht ging.
 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.829
888
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Even een tip: zeker als je grijsgroen bestelt (of grijssignaalrood, of zeegroen, of een ander goed merk) is Toolnation de facto vaak helemaal niet echt goedkoper dan een, pak m beet, Baptist. Zeker niet als je bij Baptist binnenloopt en een paar machines tegelijk aanschaft ;-)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.