ik heb hier een keer een keuken gezien maar waar is hij gebleven?

kleinekapitein

Actieve deelnemer
10 jun 2012
39
3
Waarschijnlijk wordt er binnenkort een handtekening gezet voor de bouw van een nieuwe woning. In verband met keuzes wat betreft afvoer, gasaansluiting, stopcontacten etc moet je ongeveer weten wat je straks in de keuken gaat zetten. Nu heb ik hier een aantal jaar geleden een prachtige keuken voorbij zien komen, zelfbouw met massief eiken (dacht ik tenminste) brede lade fronten en een grote RVS afzuigkap, zo een die schuin oploopt tegen de muur. Kan zijn dat er een betonnen werkblad op zat maar dat weet ik niet meer zeker.

De kans is klein dat iemand hem aan kan wijzen maar weet iemand toevallig dat topic nog te vinden? Dan kan ik wat inspiratie op doen want de keukenboeren kunnen niet de prijs/kwaliteit leveren die ik graag zou zien.
 

roeliepoelie

Actieve deelnemer
6 sep 2011
504
3
Ik zou het eerlijk gezegd zo niet weten. Maar zou t zelf ook wel graag willen zien, wil onze keuken ook gaan veranderen.
Wil groot gedeelte van de corpus laten staan en daar andere deuren voor maken, ook van massief eiken. Misschien noten.
Werkblad word dan ook eiken of noten, of misschien ook beton (of iets met epoxy)
Ben dus nu overal beetje ideeen aan t opdoen.
 

avos

Post veel
10 nov 2008
776
117
omg Haarlem
Ik meen dat ik die van mij hier ook wel eens geplaatst heb. Voldoet voor een deel aan je omschrijving. Erg leuk om zelf te maken!

IMG_0437.jpg

IMG_0438.jpg
 

kleinekapitein

Actieve deelnemer
10 jun 2012
39
3
Het zou best de keuken van Seek kunnen zijn geweest. Ik meen mij te herinneren dat het een keuken was die niet in een hoek is geplaatst maar gewoon in 1 rechte lijn en ook de bovenkasten kan ik mij niet meer voor de geest halen. Ook dacht ik dat het een donkerdere houtkleur was. Maar goed het is al echt lang geleden dus dat kan ik heel goed mis hebben want het is wel exact de afzuiger die ik in gedachten had.
In ieder geval bedankt voor de link want daarmee heb ik zeker inspiratie op gedaan.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.