Ensuite lang geleden

Tjeerd

Actieve deelnemer
22 apr 2008
438
56
Heb 26 okt 2010 in de rubriek Het marktplein>>Te koop gevraagd de vraag gesteld waar ik noord-amerikaans grenen kon kopen voor het renoveren van een ensuite.
Veel tips gehad, maar uiteindelijk besloten bij de AF geschaafd amerikaans grenen te kopen voor de architraven en voor de plinten russisch lariks (kan beter tegen de stofzuiger). De deuren heb ik 2e hands gekocht, op maat gemaakt, glas eruit en panelen erin. De kastplanken kocht ik bij de bouwmarkt (verlijmde grenen panelen), weinig afval. Prima gelukt.
Zier onderstaande foto's. Daarna in 2014 begonnen met een compleet nieuwe ensuitewand, dubbel met hangende schuifdeuren. Het geheel van zuid-duits grenen. Maak ik wel een nieuw bericht van. Intussen staat daar een helft van en de schuifdeuren staan klaar om gemonteerd te worden. Deze ensuite is wat luxer uitgevoerd dan die hieronder op de foto. Moet dan ook naar Amsterdam :eek:
Oude situatie:
Woonkamer1.jpg

Sloopwerk:
kastsloop_kl.jpg

Opbouwfase:
15juni2012 015kl.jpg

Details gereed:
kastdeur01.jpg

3082014 004_kl.jpg
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.784
933
Leeuwarden
Leuke klus Tjeerd! Heb je grenen gekozen vanwege de originaliteit? Ben benieuwd naar de resultaten.

Fons
 
Laatst bewerkt:

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Dat ziet er netjes uit.
Vind het jammer dat ze tegenwoordig eigenlijk weinig nog kamers ensuite maken in woningen.
Ik vond dat altijd een prettige sfeer geven.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.