Freestafel zelf maken

dopeling

Actieve deelnemer
16 mrt 2008
447
6
Arnhem
De plaat waar de freesmachine aan wordt bevestigd lijkt me echt te dik, zo verlies je werklengte van de frees. toch?
 

Victor

Actieve deelnemer
3 mei 2015
80
2
Maastricht
De plaat waar de freesmachine aan wordt bevestigd lijkt me echt te dik, zo verlies je werklengte van de frees. toch?
Nou, de routerinsert is slechts 8mm dik multiplex dus het verlies valt reuze mee, dwz, ik heb nog geen situatie gehad waarbij de frees te kort was (ligt natuurlijk ook aan het werk:) Een aluminium plaat is inderdaad dunner, maar als je ziet wat die kosten val je stijl achterover :)
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Nou, de routerinsert is slechts 8mm dik multiplex dus het verlies valt reuze mee, dwz, ik heb nog geen situatie gehad waarbij de frees te kort was (ligt natuurlijk ook aan het werk:) Een aluminium plaat is inderdaad dunner, maar als je ziet wat die kosten val je stijl achterover :)

@Viktor; valt wel mee, de mijne laten maken voor 15 euro, 5 mm dik.
Netjes gemaakt trouwens de freestafel.
 
Laatst bewerkt:

Victor

Actieve deelnemer
3 mei 2015
80
2
Maastricht
Leuk gemaakt dat filmpje :cool:
Thanks Atmoz, heeft ook wel even geduurd:) Oet Eijsden? Leuk...heb er ook twaalf jaar gewoond, nu bij Maastricht :)

@Viktor; valt wel mee, de mijne laten maken voor 15 euro, 5 mm dik.
Netjes gemaakt trouwens de freestafel.
Danku :) Hij werkt in de praktijk nu ook al geruime tijd heerlijk...deurlijsten, plinten etcc als een zonnetje....waar heb jij die insert laten maken als ik vragen mag? Voor dat geld is het inderdaad goed te doen
 

Huib

Actieve deelnemer
11 nov 2012
707
8
Gouda
Leuk om te zien hoe je versneld stoflongen bekomt, de nodige risico's neemt om met een klein blokje hout lang een frees te rauzen. Dan neem ik het zaagblad wat zonder ook maar iets aan bescherming voor lief.

Misschien straks toch niet meer met tien vingers achter je pc :eek:
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Hij werkt in de praktijk nu ook al geruime tijd heerlijk...deurlijsten, plinten etcc als een zonnetje....waar heb jij die insert laten maken als ik vragen mag? Voor dat geld is het inderdaad goed te doen

Victor@; ik heb gewoon een aluminium bedrijf gezocht in de buurt en ben langs gegaan, maten opgegeven en dezelfde dag opgehaald.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.