Probleempje scheppach hmc2600 hm2

tojega

Nieuw lid
10 sep 2016
2
0
Beste forumleden,
ik ben sinds kort in het bezit van een scheppach hmc2600. Alleen er zit een probleempje in de vandiktebank. Als ik er bv een vloerplank doorheen haal dan wordt de voorkant van de plank (ik bedoel dan welke als eerst weer uit de machine komt) de eerste 5 cm iets dieper geschaafd. Dit is prcies de afstand tussen de schaafmessen en de uitvoerwals. Ik ken iemand anders met een hmc2600 en die machine heeft het niet. Nu heb ik (met hulp van dit forum :)) de walsen volgens specificatie afgesteld maar dat hielp niet. De walsen zien er nog goed uit. Iemand een suggestie?
Groet Tom
 

Vurenhout

Post veel
12 aug 2012
817
162
Twello
dat heet ook wel "snipe" als je daar op zoekt kom je enorm veel items tegen. Wat altijd werkt is een stuk hout er achter en er voor leggen. Kijk ook eens of de in- en uitvoer voer tafel helemaal gelijk staat.
 

tojega

Nieuw lid
10 sep 2016
2
0
Dank vurenhout, hier ga ik eens induiken. Mooie tip om er een stuk hout voor te leggen..
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.