HEBBEN!! Shaper Origin Handheld CNC Router!

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Benieuwd of het zal aanslaan bij het grote publiek

@BossyRangs; voor de prijs die het gaat kosten in de VS (ik dacht 2100 dollar?) en dus nog wat duurder in Europa denk ik niet dat het voor het grote publiek is.
Hier op het forum zitten natuurlijk een beetje vakidioten waarvan sommigen het wel zouden kopen maar de gemiddelde klusser die max een paar honderd voor een bovenfrees uitgeeft niet denk ik.
Ik denk dat het vooral iets voor de zzp er is die vaak op lokatie werkt of de meubelmaker met een eenmanszaakje en dan toch snel iets moois kan afleveren, die verdienen er tenslotte geld mee.
 

BossyRangs

Post veel
30 nov 2015
1.496
344
Torhout, België
Wel ja, wat is groot publiek natuurlijk. Slechts een fractie van de bevolking doet aan houtbewerking, en nog eens een fractie daarvan kan zich dergelijke bedragen permitteren. Ik ben me wel degelijk bewust van de prijs. Ik bedoelde eerder of het hier in Europa ook in gebruik zal worden genomen, zij het natuurlijk niet door jan met de pet. Misschien in publieke ateliers?
 

rik

Post veel
8 nov 2010
768
142
Overigens wel interessant dat het product enkel nog als pre order te krijgen is en de eerste levering pas verwacht wordt in september 2017!
Das best lang een lange wachttijd.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.