workshop/cursus

ZL1

Nieuw lid
7 sep 2016
1
0
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een goede workshop/cursus houtbewerken en/of meubelmaken in de omgeving zuid/midden Limburg (Nederland) of rond deze regio in België.
Mijn vriend heeft al z'n hele leven een droom: meubelmaken. Nu heeft hij een kantoorbaan en klust hij in zijn vrije tijd zo veel mogelijk. Graag wil ik hem voor zijn verjaardag verrassen met een workshop of cursus die hij naast zijn baan kan volgen om zo (mogelijk) zijn droom te kick starten. Ik heb veel op google gezocht, maar kom er zelf niet helemaal uit. Ik heb er én niet genieg verstand van én lees veel verschillende beoordelingen. Hopelijk kunnen jullie mij helpen. het is belangrijk dat de cursus/workshop in de omgeving zuid/midden Limburg wordt gegeven én dat het in de avonduren en/of weekend wordt gegeven.

Ik hoor graag van jullie en alvast bedankt :)
 

DrMeXX

Nieuw lid
3 mrt 2016
17
0
ik volg even mee.
ben zelf opzoek naar z`n cursus Japans houtbewerken in deze regio.
 

janwillem

Actieve deelnemer
14 sep 2015
527
48
Groningen
Volgens mij hebben veel steden een stadswerkplaats, vaak bieden die ook cursussen aan. Wellicht een idee om op te zoeken of een grote stad bij jou in de buurt zo iets heeft.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.