Forum gaat verhuizen!

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Hallo Forummers,

Een klus die ik al een hele tijd moet uitvoeren, het forum verhuizen naar een nieuwe server. De huidige server heeft een probleem met o.a. de mailserver en de beheersomgeving is deels kaduuk, waardoor repareren niet eenvoudig is.

Vanwege de mailserver is er o.a. het probleem met de notificaties en krijgen mensen met een hotmail of live account geen mail....

Dus wat onverwacht, sorry geen aankondiging, dit weekend op zaterdagmiddag en avond een dump gemaakt, nieuwe omgeving ingericht etc en later de oude server weer geactiveerd, waardoor het forum weer bereikbaar was. De test lijkt geslaagd, nog wel wat knutselwerk te doen en dan de komende dagen nog een keer.

sorry voor de overlast en veel plezier op het forum,

jaap
 

Marthijn

Actieve deelnemer
26 jan 2014
140
0
Zeist
Goed bezig Jaap! We wachten geduldig af:)

Een vraag, kan het zijn dat ook de Gmail klanten geen notificaties krijgen, of doe ik dan zelf iets fout? Ik heb met sommige abonnementen ingesteld dat ik dagelijks een mailtje krijg, maar helaas...

Succes!!
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
We wachten met spanning maar wel af en toe een plankkie zagen Jaap en een schaaf ter hand nemen !!
 

Marthijn

Actieve deelnemer
26 jan 2014
140
0
Zeist
Het lijkt erop, ik kreeg in ieder geval een notificatiemail van jouw post! Bedankt Jaap, voor je inzet!!
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.761
459
Almere
Goedemorgen Jaap, als het forum onbereikbaar is merk ik pas hoeveel plezier ik eraan beleef, sjonge wat mis ik het gelijk!

***DUS BEDANKT VOOR JE MOEITE EN INZET***:eek:
 

H.Katan

Actieve deelnemer
15 jan 2014
244
1
Bedankt Jaap, dat we sowieso gebruik mogen en kunnen maken van dit geweldige forum .
 
P

Pel

Guest
Ja, ik krijg gelukkig weer notificaties, bedankt dat je het hebt gefikst Jaap .

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.