Toverstafjes!

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
En hier ben ik weer met een nieuw stukje speelgoed!
IMG_20160826_083712.jpgIMG_20160826_083746.jpg
Toverstafjes voor de meisjes! :D
Ineens stokjes genoeg gemaakt! IMG_20160824_183225.jpg
IMG_20160817_212259.jpg De camera's zijn af! Maar mijn auto's zijn nog steeds niet klaar haha, duidelijk waar het meeste schuurwerk aanvast zit! Dat blijft het langste liggen :D.

Groetjes Jolien
 

WR1944

Oud hout
Geweldig dat je steeds weer iets nieuws en origineels vindt om te maken. En je weet het productieproces te versimpelen zonder de essentie van het voorwerp te verliezen.
Ga je de sterren van de toverstokjes nog goud of zilver verven? En in deze tijd van gender equality zouden de jongetjes ook met de stokjes mogen spelen. ;)
 

rjmulder

Post veel
6 nov 2014
948
32
Twente
www.rjmaakt.nl
En zo tovert ze elke keer weer wat moois uit de werkplaats :)
Ja waarom zouden de jongetjes hier niet mee mogen spelen als de meisjes wel met autotjes mogen spelen;)

Maar weer mooi gemaakt (duim omhoog)
 
P

Pel

Guest
Doet mij denken aan het nummer van Herman van Veen, als ik kon toveren. Mooi met die linten die je er aan hebt gemaakt.

Groet Pel.
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Dankjewel allemaal! En inderdaad het is voor zowel meisjes als jongens natuurlijk haha :D. Had ik niet mogen zeggen!
@WR1944 de sterretjes laat ik gewoon zo, er wordt niets geverfd in mijn project :).
@leroy: een doel is er niet, het is gewoon wat er klaar geraakt :) het zou mooi zijn moest ik aan de 100 stuks geraken.

Groetjes Jolien
 

J.art

Actieve deelnemer
18 dec 2015
519
91
Limburg België
Wat is het toch leuk om toverstafjes te maken! Zeker doordat je telkens verschillend lint kan gebruiken :D Geeft direct een andere look!
Knipsel.JPG

21 toverstafjes af, nog 4 te gaan!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.