Voor als je hout wilt hakken én wilt fitnessen

Klaasjandiederik

Actieve deelnemer
9 jul 2012
284
29
Binnenkort Ulvenhout
Dit lijkt mij typisch een gevalletje van drukker bezig zijn met 'Of het kan' in plaats van 'Of hij het wel zou moeten doen'

Diresta weet soms leuke dingen te maken maar dit slaat als de bekende tang op het nog bekendere varken.

 

OntHout

Actieve deelnemer
7 jun 2011
185
32
Wolfheze
www.onthout.nl
Met meer dan 700000 volgers heb je volgens mij beste leuke reclame inkomsten, plus zijn fimpjes voor het Makezine kanaal plus andere gebruikers die zijn werkplaats gebruiken en met filmpjes diresta in beeld brengen. Het enige wat je dan moet doen is vooral filmpjes blijven maken en dan maakt het niet uit wat hij maakt. Dus om nou te zeggen dat hij onzinnig bezig is....
 
P

Pel

Guest
Een heleboel werk met een stuk ijzer wat ook nog niet eens functioneel is, de steel is natuurlijk veel te zwaar met betrekking tot het bijltje. Daarbij komt als je hem in het hout slaat zul je de trilling voelen tot in je kleine teen, een steel voor een bijl is immers niet voor niets traditioneel van hout, en het liefst van essenhout.

Groet Pel.
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ik vind hem tof....
Niet alles hoeft functioneel volgens het boekje te zijn, volgens mij zwerft er in elke werkplaats wel iets waar je vraagtekens bij kan plaatsen maar gewoon leuk is voor de 'heb'
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.