Heel grote, klassieke kader maken?

Tomtesteron

Actieve deelnemer
27 mei 2014
326
1
Er werd mij gevraagd om een info bord te maken met een klassieke kader lijst rond en gemonteerd op een schildersezel.
De kader wordt ongeveer 180cm x100cm en moet er ongeveer uitzien 20160823_125307.jpg

Heeft iemand een idee waar ik zulke lijsten kan bekomen en dan zelf op maat te zagen?
Heb online een gelijkaardige, volledige kader gevonden maar die kost 450€ en dat is boven het budget.
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Als je ze nieuw koopt zijn ze aan de prijs zoals je al hebt ondervonden.
Je kan in belgië lekker gaan snuffelen op brocante en antiekmarkten in bijv Antwerpen, Brussel enz.
Dan maak je een leuk weekend er van.
Daar kom je meer tegen dan in Holland op dit gebied.
Als je het leuk vindt kan je zelf een houten kader maken en ornamenten gieten in silliconen mallen die je zelf erop plakt.
Ik denk als je hier naartoe belt dat ze je misschien wel kunnen helpen.
https://www.barokspiegel.com/de/blog/antieke-spiegels-van-de-toekomst



 
Laatst bewerkt:
P

Pel

Guest
Lijsten zijn behoorlijk prijzig, de enige goedkope oplossing is of zelf maken, of je zou op internet o.a. Marktplaats iets moet vinden. Als het gewoon lijsten mogen zijn die je bijvoorbeeld bij de toneel vereniging nodig hebt, dus van tijdelijke aard dan zou ik eens gaan kijken bij stukadoors artikelen die hebben van allerlei lijsten gips, kunststof, tot schuim faom lijsten.

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.