Traag forum (?)

gompy58

Actieve deelnemer
15 jan 2013
315
1
Vraagje aan de beheerder(s),

waarom is het forum zo enorm traag ? Het lijkt een beetje op dikke stroop waar je met moeite doorheen komt :-/

er zijn nu iets van 500 users online volgens de gegevens, ligt het daaraan .
elke andere site staat er direct en mijn internet verbinding gaat als een speer, behalve op dit forum...
 

baas

Administrator
5 jun 2012
176
142
Geen idee, had wat onderhoud gedaan om 18:00 uur en daarna een paar processen op de server herstart. Toen ik om 7 uur weg ging leek het allemaal prima te werken. Kreeg ook al een paar app's vanavond. Kom net thuis en het lijkt allemaal goed te werken. 500 users moet geen enkel probleem zijn... Op de server van het forum loopt op dit moment geen enkele andere website.

jaap
 

BramDeBelg

Actieve deelnemer
12 jun 2013
188
0
Van omstreeks 18u tot rond 23u was het forum volledig onbereikbaar voor mij, vanop 2 verbindingen.
Af en toe de melding "Forum is in onderhoud" ofzo, maar meestal gewoon een DNS 404. Maar heb er toch niet wakker van gelegen :cool:
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.