Oude Tools Topic

Skybiker

Post veel
9 nov 2014
770
5
Naast mijn buren
Was vandaag even lekker met de hond aan de wandel gegaan en toen kwam ik dit tegen, een prachtige stoom aangedreven boom zaag machine.
Voordat ik van hout bewerken een hobby had gemaakt had ik hier waarschijnlijk even snel naar gekeken en weer doorgelopen maar nu bekeek ik deze prachte machine op een heel andere manier.

Ik heb er net zolang bij blijven kijken tot de hele plank gezaagd was en dit duurde toch wel zo'n half uur, en wat mij ook opviel dat deze zaag een stuk stiller is dan mijn Dewalt zaagtafel :cool:. Teruglopend naar huis bedacht ik me zomaar dat ik door het hobbyen met hout een hoop dingen anders bekijk, ik kan eigelijk wel zeggen dat ik een stuk rijker ben geworden.

IMG_0647.jpg

IMG_0651.jpg

IMG_0652.jpg
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
924
Leeuwarden
Mooi om dit van je te horen! Zo zie je maar, als we ons ergens voor interesseren openen zich weer heel nieuwe perspectieven:)

Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.