Kunstmarkt Gemert

Rien van Lieshout

Actieve deelnemer
20 sep 2012
699
1
Oostelbeers
A.s. Zondag ben ik uitgenodigd om met wat draaiwerk naar de jaarlijkse kunstmarkt in Gemert te komen.
Kunstmarkt Gemert is aangesloten bij de nationale kunstdagen, www.kunstdagen.nl
Ik ben niet iemand die je op een braderie of rommelmarkt zal aantreffen maar dit vond ik toch wel een eer om te doen.
En uiteraard ben ik benieuwd naar de reacties van het (kunst)publiek.
Nu nog hopen dat het weer een beetje wil meewerken.
Om te bekijken wat voor kunst er gaat deelnemen kunt u kijken op www.kunstmarktgemert.nl en daar klikt u op deelnemerslijst.
U vind mij op standnummer 85.

flyer 2016 achter (1).jpg
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Succes toe gewenst daar op de kunstmarkt in Gemert.
Ik ben ervan meer dan 200% zeker van dat je het heel goed zal doen en het komende volk mag fier zijn met uw komst.
Jammer dat het weer wat te ver is om langs te komen.
Groetjes Sirjacobs Didier.
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Prachtig objekt Rien. Mijn ervaring is: zet niet teveel op de kraam, op een donker kleed, hou het overzichtelijk, wees herkenbaar voor de kraam, daar spreek je het publiek, maak er geen uitstalling van van alles wat je kunt, maar een expositie van enkele topstukken.
Veel succes. Ik hoor graag jouw verslag met foto,s van je kraam.
Vr.gr. Jan Pranger.
 

Rien van Lieshout

Actieve deelnemer
20 sep 2012
699
1
Oostelbeers
Prachtig objekt Rien. Mijn ervaring is: zet niet teveel op de kraam, op een donker kleed, hou het overzichtelijk, wees herkenbaar voor de kraam, daar spreek je het publiek, maak er geen uitstalling van van alles wat je kunt, maar een expositie van enkele topstukken.
Veel succes. Ik hoor graag jouw verslag met foto,s van je kraam.
Vr.gr. Jan Pranger.

Ik ben blij dat je het nog eens zegt Jan, NIET teveel.
Dat is ook echt mijn bedoeling maar je weet hoe verleidelijk het is om er dat andere vaasje ook nog bij te zetten.
Ik ga jou advies zeker opvolgen.
 

zwaluwstaart

Actieve deelnemer
24 okt 2008
94
20
Eindhoven
Samen met zwager Johan staan ik ook op deze markt, maar dan met voornamelijk houten schrijfwaren en houten sieraden.
Veel succes.
 

Rien van Lieshout

Actieve deelnemer
20 sep 2012
699
1
Oostelbeers
Ik heb thuis alvast een proefopstelling gemaakt.
Mijn tafel is 2 meter lang, de stand in Gemert is 4 meter.
Je moet de onderste foto rechts langs de bovenste denken.
Jan, ik weet het er staat nog teveel op, dat wordt een moeilijk verhaal (minderen).


P7050343.jpg

P7050350.jpg
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Hoi Rien.
Op foto twee leiden de vier identieke vormen de aandacht weg van de prachtige vormen op de achtergrond. Kun je daar nog in "bezuinigen". Dan kunnen de objekten die vlak voor de sokkels staan een eigen plek krijgen. Iets waar ze recht op hebben.
Echt prachtig werk. Complimenten!!!
Vr.gr. Jan Pranger
 

Rien van Lieshout

Actieve deelnemer
20 sep 2012
699
1
Oostelbeers
Hoi Rien.
Op foto twee leiden de vier identieke vormen de aandacht weg van de prachtige vormen op de achtergrond. Kun je daar nog in "bezuinigen". Dan kunnen de objekten die vlak voor de sokkels staan een eigen plek krijgen. Iets waar ze recht op hebben.
Echt prachtig werk. Complimenten!!!
Vr.gr. Jan Pranger

Bedankt Jan, Ik zie nu wat je bedoelt en ga daar zeker wat mee doen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.