Hallo allemaal!

Alchemist

Actieve deelnemer
17 aug 2016
58
0
Zuid-Limburg
Hallo allemaal!

Zoals het hoort als je ergens nieuw bent, stel ik me bij deze even voor, en zal ik proberen kort te vertellen wat mij hier brengt.
Ik ben dus Alchemist (nouja, zo mogen jullie me hier noemen), 33 jaar oud/jong, en woon in het zonnige zuiden van Nederland.
In ditzelfde zonnige zuiden hebben mijn vriendin en ik kortgeleden een huis gekocht, waar we ergens in september de sleutel van krijgen, waarna het grote klussen kan gaan beginnen. Bij dit huis hebben we ook een grote garage waar ik eindelijk een plaatsje heb om rustig te kunnen klussen (zonder commentaar te krijgen over de zooi die binnen word gemaakt)
Dus nu kan ik me vast gaan orienteren op welk gereedschap ik nog mis, en hoe ik alles op wil gaan bouwen. Ondertussen heb ik wel een klein beetje ervaring met hout, en heb ik onder andere een boekenkast en bureau van steigerhout met steigerbuis gemaakt.

Ik hoop hier veel op te steken, en met jullie tips veel mooie projecten te kunnen tonen.

Cheers!
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.696
100
Utrecht
Welkom op het forum Alchemist!

Woon helaas niet meer in het zuiden, maar het prachtige Den Bosch gaat mij nog altijd zeer aan het hart!
 
P

Pel

Guest
Welkom op het forum Alchemist, ik woon gelukkig ook in het zuiden.

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.