Nieuw hier

TimTimmer

Nieuw lid
5 aug 2016
7
0
Hallo allemaal, ik ben Timo, 38 jaar. Ik heb altijd wel een interesse voor houtbewerking gehad en ben er met vlagen actiever en dan weer minder actief mee bezig geweest de afgelopen jaren. Onlangs zijn we verhuisd naar een grotere woning, met mogelijkheden om een mooie werkplaats te bouwen. Mijn interesse is sindsdien weer helemaal gewekt en mijn handen jeuken om aan de slag te gaan. Ik kwam dit forum tegen toen ik wat info zocht en na het bekijken van de diverse topics ben ik alleen maar enthousiaster geworden. Ik ga me de komende tijd dus vooral concentreren op de werkplaats, en intussen maak ik af en toe iets kleins of simpels. Vind het bijvoorbeeld altijd leuk om iets voor mijn dochters te maken (momenteel maak ik een speeltafel voor ze). Zal later nog wel eens wat foto´s plaatsen van mijn werk.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.