Ik heb het voorstellen forum gevonden!

MinivanDoom

Actieve deelnemer
8 mrt 2016
37
0
In mijn verdediging hij staat onder een lijst van mega interessante subforums!

Ik ben Jerry, ik ben al een paar maandjes bezig maar het overgrote deel daarvan is besteed aan letterlijk een dak die van een huismuur naar het hek liep, en lekte als een gieter zonder bodem ombouwen tot bruikbare werkplaats! Ik heb moeite met filmpjes kijken en tekst lezen en wordt altijd veels te snel enthousiast en ga zelf aan het werk, waarbij ik er snel achter kom dat ik geen reet kan en dan krijg ik het gevoel dat ik een peuter ben die een vierkant blokje in een rond gaatje probeert te proppen. En dus heb ik in ~7 maandjes nog geen meubeltje gemaakt, maar hoofdzakelijk tijd besteed aan multiplex kastjes/rekjes/plankjes om ervoor te zorgen dat mijn gereedschap niet naar mate ik bezig ben opstapelt tot een hoopje rotzooi waar ik niets in kan vinden.

Van de week mijn eerste tafeltje begonnen, met 90% Karwei Vuren :)cool:) en een plankje mahonie van 70x20cm wat letterlijk mijn enige stukje waardevol hout is. Ik hoop hierna een grote jongens project te maken, en voor die tijd wat kennis op gedaan te hebben door het kapot beuken van mijn arrogante niet-informatie-zoeken onzin!

Blijkbaar vindt ik een roman van een introductie schrijven minder vervelend als lezen. Raar.
 

TimTimmer

Nieuw lid
5 aug 2016
7
0
Welkom van een andere nieuweling, je stukje heeft me aan het lachen gemaakt. Succes met je projecten en oefening baart kunst:D
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Minivan Doom:het gevoel dat ik een peuter ben die een vierkant blokje in een rond gaatje probeert te proppen.
Da's helemaal geen probleem gewoon een grote hammer nemen enne flink meppen ...gegarandeerd dat ie gaat passen eeuuh zoniet dan gewoon stug door blijven meppen.

Maar welkom !! en vertel is waar kom je vandaan ?
 
P

Pel

Guest
Welkom op het forum Jerry, mijn advies, als je eerst een zorgvuldige een planning maakt van je project, daarna rustig aan, niet alles een een keer willen doen. Het hoeft immers morgen niet af te zijn, dan weet ik zeker dat het jou ook lukt om de mooiste projecten te realiseren, succes kerel.

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.