Reciprozaag kopen

bart213

Nieuw lid
13 dec 2015
7
0
Hoi iedereen,

Ik heb een vraagje, ik wil graag een reciprozaag kopen (het liefst een met snoer). Ik werk namelijk veel met pallets en dit lijk mij wel een goed alternatief voor ze met de hand uit elkaar te sjorren. Maar mijn vraag is dus wat zou een goede optie zijn.

ik zit zelf te twijfelen tussen deze 3:
http://www.toolnation.nl/milwaukee-ssd1100x-reciprozaag-dealer-garantie.html Vanwege de relatief lage prijs maar waarschijnlijk ook redelijke kwaliteit
http://www.toolnation.nl/makita-jr3...-jaar-dealer-garantie-gratis-proefpakket.html Om dezelfde reden als de Milwaukee
en als laatste
http://www.toolnation.nl/dewalt-dw311k-reciprozaag-1200-watt-4-jaar-dealer-garantie.html Deze omdat ik hier goede reviews over lees.

Heeft een van jullie ervaring met 1 van deze machines of suggesties voor andere machines.

Alvast bedankt
Groet, Bart
 

Atmoz

Actieve deelnemer

bart213

Nieuw lid
13 dec 2015
7
0
Is er een speciale reden waarom je Bosch Blauw ( http://www.toolnation.nl/bosch-gsa-1100-reciprozaag-4-jaar-dealer-garantie.html?sqr=bosch recipro& ) niet in je lijstje hebt staan?
Ook 4 jaar garantie, 1100 watt en mijns inziens ook (net zoals bovenstaande) een zeer goede machine! Ik ben er in ieder geval zeer tevreden over. Dit is een van zo'n machines die ik al flink "mishandeld" heb, en hij blijft maar grommen :cool:
Wat mij betreft dus een aanrader!

Gr,

Atmoz

Ik heb hier geen speciale reden voor. Ik had naar deze nog niet echt gekeken maar zeker bedankt voor je tip ik zal er eens naar kijken.

Groet, Bart
 

anthony

Actieve deelnemer
16 dec 2013
28
0
Ik heb zelf de milwaukee en moet zeggen ik mishandel hem behoorlijk en geeft geen krimp

Dewalt heb ik geen ervaring mee de reprozaag dan andere machines heb ik goede ervaringen mee

Makita heb ik verschillende machines van en maatje heeft de repro en is er zeer tevreden mee

En bosch blauw wil ik niks meer van als krijg ik het omdat ik al verschillende keren mee gemaakt heb dat er naar jaar of 5a 6 geen onderdelen meer leverbaar waren en dat vind ik tog een slechte zaak en zeker gezien de nieuwprijs van de machines
 

damien

Actieve deelnemer
21 aug 2011
669
4
Leuven
De duurste Makita JR3070CT met AVT (anti vibration technology) is een aanrader bij continu gebruik aangezien die veel beter werkt.
 

Sang

Actieve deelnemer
19 mrt 2013
600
15
Berkel en Rodenrijs
Lastige keus inderdaad.

Dewalt is een goede machine, je kan ook het blad bijna helemaal vlak met de zijkant laten lopen, zodat je straks langs een muur kan zagen.

De Makita AVR trilt veel minder, erg prettig voor je handen, maar daardoor zaagt hij ook sneller
 

bart213

Nieuw lid
13 dec 2015
7
0
Bedankt vooral jullie antwoorden. ik zit nog steeds te twijfelen tussen de Milwaukee en de goedkoopste Makita. Vooral omdat mijn portemonnee deze toelaat en dat ik er dan wat accessoires zoals zaag bladen er bij kan kopen.

De reden waarom de Dewalt en de duurdere Makita afgevallen zijn is de prijs.
De Bosch valt af vanwege het genoemde onderdelen probleem

Maar wat kan ik nu het beste doen?
De Makita of de Milwaukee?

Groet, Bart
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.763
459
Almere
Bedankt vooral jullie antwoorden. ik zit nog steeds te twijfelen tussen de Milwaukee en de goedkoopste Makita. Vooral omdat mijn portemonnee deze toelaat en dat ik er dan wat accessoires zoals zaag bladen er bij kan kopen.

De reden waarom de Dewalt en de duurdere Makita afgevallen zijn is de prijs.
De Bosch valt af vanwege het genoemde onderdelen probleem

Maar wat kan ik nu het beste doen?
De Makita of de Milwaukee?

Groet, Bart

Als prijs zo'n belangrijke rol speelt heb je de keus voor de Makita al gemaakt lijkt me;)
 

bart213

Nieuw lid
13 dec 2015
7
0
Als prijs zo'n belangrijke rol speelt heb je de keus voor de Makita al gemaakt lijkt me;)

Nee niet helemaal waar:p. Ik wil er namelijk wel een van goede kwaliteit maar ik vraag me dus af welke beter is, de Makita of de Milwaukee.
 

damien

Actieve deelnemer
21 aug 2011
669
4
Leuven
Op amazon.de kost zelfs de JR3070 minder dan de Milwaukee, dus zoals Marcel zegt er valt niet veel te kiezen.
 

Ronald L.

Post veel
29 okt 2011
1.937
8
z.o. brabant
Degene die het minst trilt/de beste demping heeft. Ik heb al jaren een merkloos exemplaar, met als grootste nadeel als je er een uur mee werkt last van m'n handen door overmatige trillingen.
Investeer ook in goede zaagjes.
 

Gobert

Actieve deelnemer
12 feb 2015
170
0
Omgeving Arnhem
Hier ook de Bosch Blauw. Nu ben ik geen liefhebber van Bosch Blauw, maar voor ruw werk waarbij de nauwkeurigheid minder belangrijk is, is het een prima merk.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.