Hout gebruikt in India

Houtdinie

Nieuw lid
29 dec 2013
8
0
Oss, Noord-Brabant
Februari 2016 ben ik in India op vakantie geweest. Zojuist was ik de foto's nog eens terug aan het kijken en zag ik dat ik stiekem heel wat houten "werkstukken" vastgelegd heb waarvan het me leuk lijkt deze met de liefhebbers hier te delen. Dus bij deze!

DSCN0400.jpg
Hoofdbord van het bed is heel strak werk
DSCN0564.jpg
DSCN0567.jpg
DSCN0599.jpg
Steiger van bamboe en touw
DSCN1265.jpg
DSCN1336.jpg
DSCN1479.jpg
DSCN1483.jpg
DSCN1487.jpg
DSCN1488.jpg
DSCN1489.jpg
DSCN1623.jpg
DSCN1654.jpg
DSCN1889.jpg
DSCN2416.jpg
Stoel uit 1 stuk
DSCN2585.jpg

Enkele foto's zijn gedraaid, terwijl ze op m'n pc recht staan. Ik kan zo niet vinden waar ik ze kan draaien dus dat wordt nekoefeningen doen mensen! ;)
 
Laatst bewerkt:

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
Die netten , is dat niet in Kochi?

Bizar land, dat India, aan de ene kant heel bijzonder, maar ook heel confronterend, al die armoe, de drukte en viezigheid. Maar Kochi was wel een rustpunt. Heerlijk plekje.
 

Houtdinie

Nieuw lid
29 dec 2013
8
0
Oss, Noord-Brabant
Dat is inderdaad Kochi met die visnetten. Het is een heel apart land ja, het ene moment zie je mensen die nog geen halve roepie hebben om aan hun kont te krabben en als je je hoofd iets draait dan zie je een van de meest luxe hotels ter wereld.. om maar een voorbeeld te noemen!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.