kopen bij lie nielsen

leroy

Post veel
23 jul 2010
1.023
32
hey hallo
heeft er hier iemand alleens wat besteld bij lie nielsen en hoe gaat dat dan ?
 

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Hallo Leroy, waarom wil je rechtstreeks bij Lie Nielsen bestellen?
Het meeste is gewoon via Baptist te bestellen, dan heb je het binnen een paar dagen thuis. Of je gaat naar hun winkel en koopt het daar (geheel op eigen risico, ik kom altijd met meer thuis dan geplanned :oops: )
 
A

Athanor

Guest
Hoeveel dan? Met een mogelijke importbelasting meegerekend? Kreeg ik n.l. vorig jaar bovenop de prijs van een bestelling bij Veritas van een miniatuurschaafje dat niet in Nederland verkrijgbaar was.

Fons
 
D

Dulcimer

Guest
Ik heb vaker spullen uit de VS laten komen; als je pech hebt en de douane pikt je er uit dan schrik je van de inkomstenbelasting die geheven wordt, en dat naast de verzendkosten die je so wie so moet betalen. Tip; ducotools heeft wel eens nieuwe Lie-Nielsens die goedkoper zijn dan in de reguliere handel.
Succes,
Frans
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Athanor zei:
Hoeveel dan? Met een mogelijke importbelasting meegerekend? Kreeg ik n.l. vorig jaar bovenop de prijs van een bestelling bij Veritas van een miniatuurschaafje dat niet in Nederland verkrijgbaar was.

Fons

maar het is ook wel een heel gaaf schaafje Fons!!

Soms kun je vanwege importheffingen etc beter in Europa bestellen dan in de US. Mijn Gifkins dovetailjig was daarom bij Classic Handtools goedkoper dan rechtstreeks uit Australie.

jaap
 

ironmikie

Actieve deelnemer
16 nov 2009
332
0
Kijk anders even op de volgende sites:

http://www.fine-tools.com
http://www.more-than-tools.de

Dit zijn ook winkels voor houtbewerkers uit Duitsland. Bij fine-tools heb ik al diverse malen besteld. Bij die ander heb ik nu een order lopen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.