Nieuw en Beginner stelt zich voor

Paladin

Nieuw lid
23 dec 2015
6
0
Hallo Allemaal,

Ik ben Paul (Nickname Paladin, ja ik heb veel gegamed :)) ben 33 jaar oud en woonachtig in Nieuw Vennep. Vrij recent op jullie forum terecht gekomen en ook besloten mezelf te registreren.

In het dagelijks leven ben ik druk in de IT en hobby ik wat met de BBQ en die BBQ hobby heeft me ook bij toeval wat meer de kant van het houtbewerking opgeduwd want ik wilde een mooi buitenkeukentje maken, maar dan wel zonder spijker en of schroeven. Dus druk aan de gang gegaan met pengat verbindingen etc en ik ben voor een eerste keer best tevreden met het resultaat.

Ik ben dus erg nieuw in het houtbewerkings vak en moet nog een hoop leren, maar ik vind het leuk en het geeft ontspanning. Volgende project wat ik nu aan het uitdenken ben is dat van een eikenhouten eettafel.

Qua gereedschap ben ik nog redelijk leeg, ik heb een bovenfrees, een decoupeerzaag, en wat beitels dus met de tijd als ik het leuk blijf vinden gaat dit vast en zeker groeien.

Groet,
Paul
 

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.787
933
Leeuwarden
Mooi! Maar plaats dan 1 foto van het eindresultaat op dit forum. Ik de toekomst verlangen we natuurlijk een identieke reportage van je werk op dit forum;)
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.696
100
Utrecht
Welkom op het forum! Erg benieuwd naar de foto van het eindresultaat, de vorderingen lieten al wat moois zien...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.