Een mooie service van K D Handels und Pfandhaus GmbH.

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Ik heb enige tijd teug bij http://alu-spezi.de/epages/39916185-3f40-410c-8304-8e98310e5b8d.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/39916185-3f40-410c-8304-8e98310e5b8d/Categories/26
mijn M8 T-tracks besteld met een speciaal boortje en een 17mm freesbit erbij besteld om de gleuven te frezen.

Maanden later (nu) gebruikt, maar na het freeswerk kwam ik tot de conclusie dat de freesbit een gleuf van 16,7 mm freest en de T-trackis 17 mm breed is.
Dus dat past er niet in na enig gemopper de geleiderail iets verschoven de de gleuf iets breder gefreesd.
Ik dacht zal het toch maar even melden aan dit bedrijf en een e-mail gestuurd in mijn beste google Duits.
Volgende dag j.l. maandag gelijk een e-mail terug:

Hallo Herr ………....!
Vielen Dank für Ihre Nachricht. Bisher ist uns einsolcher Mangel nicht bekannt.
Eventuell wurde Ihr Fräser fehlerhaft gefertigt.Natürlich senden wir Ihnen, falls gewünscht, einen Ersatzfräser zu.
MfG
Mike David

Ik weer geantwoord in mijn beste google Duits en dezelfde dag dit antwoord:

Hallo Herr ………….!
Ich sende Ihnen noch heute kostenfreien Ersatz zu.
Mit freundlichen Grüßen,
Mike David

Vandaag al ontvangen en verrast :eek: met 2 frezen en een duimstok of is het een centimeterstok tegenwoordig?
frezen voor de T-tracks-01.jpg

Frezen voor de T-tracks-02.jpg

Dit is nu een mooie service en Duitse Gründlichkeit.
Ik had niets eens de bedoeling met mijn e-mail om een andere freesbit te ontvangen.
Maar wilde dit toch wel even vermelden.
Mvg, :)
 
P

Pel

Guest
Goede service van het bedrijf, daar kunnen sommige bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.