Gezocht: Specifieke spray gun

liglinisterglenn

Actieve deelnemer
30 dec 2015
111
26
Hallo,

Ik ben op zoek naar een soortgelijk spray gun als onderstaande:

CritterSprayGun.gif



Dus een bottom feeder, externe mixing en als het gaat te gebruiken met mason jars.

Heb er al gevonden om amazon us, maar zij shippen niet naar belgie.

Iemand een idee waar ik zoiets kan vinden?

Alvast bedankt.
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.695
99
Utrecht
Even snel zoeken leverde al wel hits op op de Nederlandse en Duitse ebay...
Wellicht al geprobeerd...
Mocht het nodig zijn kun je wellicht het naar een forumlid versturen en door laten sturen naar België als dat het probleem is.
 

henkverhaar

Oud hout
20 jan 2011
4.839
892
Nijswiller
www.buroverhaar.nl
Lee Valley levert over de hele wereld. Ze zijn niet goedkoop met verzendkosten, en dan moet je ook nog op BTW en invoerrechten rekenen, maar als dat de enige route is, is het zeker een mogelijkheid. Baptist heeft veel van Veritas/Lee Valley in het assortiment - wellicht kunnen ze m n keer voor je laten meekomen? Als je geen haast hebt natuurlijk.

Ik had laatst de small scraper plane van Veritas rechtstreeks in Canada besteld - ik dacht dat Baptist m niet voerde. Bleek later dat ie toch leverbaar was - was ik met mijn verzendkosten en invoerkosten als ik het me goed herinner duurder uit dan dat ie bij Baptist gekost zou hebben...
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.695
99
Utrecht
Je mag altijd linkjes geven? kan zijn dat ik verkeerd zoek.

Excuus, was een beetje gehaaste reactie.
Heb op google alleen de zoekwoorden "Critter" en "verfspuit" gebruikt...

Gelukkig zijn er nog andere leden met andere zoekvaardigheden. Die Leevalley was ik zo snel nog niet tegengekomen.

Succes, mocht er nog hulp nodig zijn dan hoor ik het wel :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.