Zomeravond werkje

P

Pel

Guest
Leuke kat, echter misschien zou u iets meer aandacht kunnen besteden aan de afwerking, bv. de ogen, maar ook de oren die zijn normaal hol nu lijkt het of de kat twee hoorntjes heeft? Ik bedoel het zeker als opbouwende kritiek, als u dit in een paar uurtjes hebt gemaakt is de afwerking er helaas eigenlijk ook naar? Het paarden hoofd wat je gesneden hebt, daar had u duidelijk wel aandacht aan de afwerking.

Groet Pel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Pel dat zie je verkeerd, het is gewoon een duivelse kat :-D

Mooi werk hvh (pel heeft wel een puntje ;-))
 
Hoi Pel,

Helemaal mee eens met jouw op beurende kritiek :cool:. Deze is inderdaad minder gedetailleerd, maar met een reden. Hij gaat gebruikt worden om de wereld rond te sturen ( Geocaching.com ).
Als hij dan te fragiel is breekt er snel een stuk af . Zou zonde zijn. Eerst wilde ik helemaal geen ogen e.d plaatsen maar dat vond ik toch te ......

Groet Edwin




Leuke kat, echter misschien zou u iets meer aandacht kunnen besteden aan de afwerking, bv. de ogen, maar ook de oren die zijn normaal hol nu lijkt het of de kat twee hoorntjes heeft? Ik bedoel het zeker als opbouwende kritiek, als u dit in een paar uurtjes hebt gemaakt is de afwerking er helaas eigenlijk ook naar? Het paarden hoofd wat je gesneden hebt, daar had u duidelijk wel aandacht aan de afwerking.

Groet Pel.
 
P

Pel

Guest
Dan houden we het er op dat het een, zoals Toxiq zegt een duivelse kat of kater is, ben benieuwd hoe ver hij komt Edwin, of hoe werkt dat Geocaching ?

Groet Pel.
 
Hoi Pel,

Open de site, www.geocaching.com maar eens en er gaat een wereld voor je open. Wordt daar duidelijk uitgelegd.
Het is moderne schat zoeken met GPS.

Wereld wijd wordt dit "spel"gedaan. Sportief bezig en je komt op de mooiste plekjes.

Groet Edwin



Dan houden we het er op dat het een, zoals Toxiq zegt een duivelse kat of kater is, ben benieuwd hoe ver hij komt Edwin, of hoe werkt dat Geocaching ?

Groet Pel.
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Erg mooi gemaakt, knappe vormen.

Wat het gezicht betreft, in die kleine kritiekpuntjes kan ik me wel vinden, weglaten van details is dan soms het mooiste.
 

wijk0983

Post veel
22 sep 2013
2.166
350
Etten-Leur
Gezien alle reacties 'geen katje om zonder handschoenen aan te pakken'; ik vind het wel goed gelukt voor het doel.. moest er nog een staart aan komen? Of is dat te kwetsbaar?

Groetend, Hans
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.