nieuwe freestafel

'mikejuhhh

Actieve deelnemer
7 feb 2010
44
0
Aangezien mijn eerste freestafel gewoon niets was werd het tijd voor een nieuwe, dus toen ik een kastje uit elkaar had geslagen dat al weet ik hoelang buiten stond niets te doen heb ik die panelen en de oude deuren van mijn comode en kast opgezagen en door de van dikte bank gedaan.
Toen even rond gekeken op internet en een ontwerp gemaakt.
Toen alles met lamello's aan elkaar gemaakt en het geprul onder de frees, de afzuiging gemaakt en in elkaar geschroeft en gelijmt om een stevig geheel te krijgen, en toen alles mooi in elkaar gelijmt.
Er een blad op gemaakt en er sleuven in gefreest om dat ik t track toch best duur vind,en in het trespa blad komt een smallere sleuf dan heb ik het zelfde effect.
In het blad bij de frees heb ik 3 maten gaten voor om de frees en daar langs komt een gat waar een inbus bout zit voor de hoogte te verstellen.
Toen ik hem zo op de grond had staan vond ik hem toch te simpel dus toen er maar overal een sleufje in gefreest en alle kanten rond gemaakt.
Hij is nu bijna klaar alleen nog schuren en het bad en geleider afgemaakt en dan in de lak denk.

Nou als je nog tips hebt of gewoon commentaar dan hoor ik het graag.

Attached files
 

Rudolf

Actieve deelnemer
28 jun 2010
262
0
Netjes hoor, denk dat je er veel plezier van zult hebben. :)
Zelf ben ik ook bezig om een freestafel te maken, maar het duurt nog wel even voordat die af is.

Groeten Rudolf.
 

Geertjun

Actieve deelnemer
27 apr 2010
224
18
Holten
Ziet er stevig en netjes uit! Altijd handig een freestafel.
Welke freesmachine hangt er eigenlijk onder?

Groeten Geert,
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.