Hallo Allemaal

Chiels Hout hobby

Actieve deelnemer
4 jul 2016
49
0
Sint Philipsland
Goedemiddag, ik ben Machiel Stierman, overdag werkzaam in een staalbuigerij als technisch magazijn beheerder, en s avonds vaak als een amateur timmerman :p maar het is puur hobby en ben begonnen met een wandbord van pallethout toen een lampen standaard ja en van het 1 komt het andere, en ik vind het best leuk, het hout neem ik bijna altijd mee van me werk kapotte pallets, vuuren balkjes/plankjes, sinds kort een klein tafelzaagje van ferm gekocht, wat ik nog meer heb is een afkort zaag, 2 boren , decoupeerzaag,beitels en wat meer handgereedschap ik maak geen groote dingen, andere hobby's zijn eigenlijk veel met de hond lopen lekker in de natuur youtube afstruinen naar woodworking filmpjes oow ja ik ben 23 jaaren jong en woon in Hendrik Ido Ambacht ja dat was het wel denk ik, als er nog vragen zijn hoor ik het wel :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.