foutmelding

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Beste forumleden,
bij het openen van iedere post krijg ik constant deze melding.
Zijn er nog onder jullie met dit probleem?
Blijkbaar kan ik nog enkel dit zelf posten en niets meer openen van anderen.
Bekijk bijlage 50017

Het opladen van een foto duurt ook zeer lang merk ik.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.051
1.682
Terkaple
www.woodworking.nl
Excuses, was bezig wat processen op de server te herstarten ivm de notificaties die vertraagden, liep het kreng zo goed als vast, een aantal keren resetten (op afstand, het ding staat in Duitsland) en gelukkig kwam hij weer in de lucht. Toen heb ik nog wel een uurtje of 2 de database opnieuw op laten bouwen etc. etc. Het loopt nog niet echt goed vind ik, maar misschien is het een beetje zelfherstellend. Morgen nog maar een keer kijken.

veel plezier op het forum,

jaap
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Excuses, was bezig wat processen op de server te herstarten ivm de notificaties die vertraagden, liep het kreng zo goed als vast, een aantal keren resetten (op afstand, het ding staat in Duitsland) en gelukkig kwam hij weer in de lucht. Toen heb ik nog wel een uurtje of 2 de database opnieuw op laten bouwen etc. etc. Het loopt nog niet echt goed vind ik, maar misschien is het een beetje zelfherstellend. Morgen nog maar een keer kijken.

veel plezier op het forum,

jaap


@Jaap; ik krijg nog geen notificaties dus het is nog niet helemaal ok
Hoop dat ook dat binnenkort weer verholpen is.
 
P

Pel

Guest
@Jaap, Ik krijg ook al een tijdje geen notificaties meer?

Groet Pel.
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
@Jaap, Ik krijg ook al een tijdje geen notificaties meer?

Groet Pel.

Pel; bij mij zaten ze nu tussen de spam, ik heb ze nu weer als niet spam aangemerkt en hoop dat het vanaf nu weer goed komt.
Dit heb ik ook in het topic voor de notificaties gemeld voor anderen.

Groet Willem
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.694
99
Utrecht
Pel; bij mij zaten ze nu tussen de spam, ik heb ze nu weer als niet spam aangemerkt en hoop dat het vanaf nu weer goed komt.
Dit heb ik ook in het topic voor de notificaties gemeld voor anderen.

Groet Willem

Bij mij stonden ze inderdaad ook in de spamfolder, maar wel nog altijd met een vertraging van ± een week...

Verder: Bedankt Jaap!
 
P

Pel

Guest
Ik krijg jammer genoeg nog steeds geen notificaties?

Groet Pel.
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Wat er ook mis gaat Pel, het is erg jammer en ik merk dat ik daardoor het forum minder bezoek of soms sommige leuke onderwerpen mis. Hopelijk komt er een oplossing binnenkort.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.