Voorstellen

Arjen Bosse

Actieve deelnemer
22 jun 2016
227
48
Goedendag forumleden

Bij deze zal ik me even voorstellen, wel vermoed ik dat ik hier meer zal lezen dan posten, wat een kennis en ervaring hier zeg!
Nadat ik mijn oldtimer gedag heb gezegt wil ik m'n schamele vrije tijd meer besteden aan houtbewerken, wat ik altijd leuk gevonden heb en waar ik ooit ook een opleiding voor heb gevolgd. Afgelopen jaren heb ik hier en daar wel wat dingen gemaakt van hout maar ik liep er altijd tegen aan dat m'n gereedschap niet geschikt was voor de werkstukken die ik graag wilde maken. Veel werkstukken moest ik daardoor dus aanpassen op het gereedschap. Als zaagtafel had ik een Scheppach TKU en dewalt bovenfreesje en het gewone timmer en bouwgereedschap.
Nu heb ik een complete set van de Triton TWX7 besteld met alles erop en eraan inclusief lamellenfrees. Het is een investering maar dan kunnen we voorlopig vooruit.
De reden dat ik dat apparaat heb gekocht is ondermeer omdat mijn werkplaats gewoon een nieuwbouwschuurtje is....... ja, idd verschrikkelijk klein maar ik kan er wel aan het werk. Helaas zijn er erg weinig recensies over te lezen omdat het nog niet zo lang op de markt is. Daarom is het voor mij wel een beetje een gok.

Binnenkort ga ik het een en ander maken waaronder een bordenrekje en een badkamer meubel. Het badkamermeubel word een beetje scandinavisch disign met multiplex. Mijn ideeen haal ik vooral van Pinterest.

Groeten
Arjen
 
P

Pel

Guest
Welkom op het forum Arjen, ik heb op You Tube even gekeken naar de Triton TWX7 het ziet er solide uit, als je klein behuisd bent moet je wat, succes.

Groet Pel.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.731
2.591
Gaanderen
Welkom. Deze combinatie ziet er goed uit.
Geef je bevindingen hier weer. Lijkt een beetje op de festool mft tafel gecombineerd met het basis systeem.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.