Tentoonstelling 25 en 26 juni VTI Sint-Lucas Menen (West-Vlaanderen).

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Tentoonstelling 25 en 26 juni VTI Sint-Lucas Menen.
Ik ben vooral de jonge knapen Boussemaere Niels en Descheemaecker Quillaume uit onze school heel dankbaar dat ze twee dagen actief hebben gedraaid met mij. Het was een boeiende ervaring om samen te draaien. Het is zeker voor herhaling vatbaar. De jonge knapen zijn ook lid van de Vlaamse Gilde van houtdraaiers.
Ik ben heel fier op hen. Een dikke proficiat aan hen.
Hier wat sfeerbeelden.
IMG_2514.jpgIMG_2515.jpgIMG_2516.jpgIMG_2517.jpgIMG_2519.jpgIMG_2520.jpgIMG_2522.jpgIMG_2523.jpgIMG_2524.jpg
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Hij is braaf geweest Spaander, maar pinokkio was zeker één van de aandachtstrekkers bij de kinderen.
Iedereen vond het heel leuk en grappig dat de neus kan bewegen.
We stonden weer in de belangstelling en de jonge kerels hadden plezier tot en met.
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.444
538
Weer een mooi initiatief van jou, Didier.
Het zal de zal zeker meewerken aan de goede sfeer in de school

groeten,
Ornament
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
op welke draaibankjes word daar gewerkt op de foto's?

groetjes
jan

Jan,
We hebben all drie ons eigen draaibankje ter plaatse meegenomen.
Dat van Quillaume (helemaal links) is een holzstar 375 W met enkel een riemverplaatsing qua 4 snelheden. Dit is trouwens een draaibankje dat nog van mij was enige tijd geleden.
De draaibank van Niels (midden) weet ik niet aangezien er geen merk op de draaibank stond. Het is een variabele van 375W. Hij is niet links/rechts draaiend.
De mijne is een drechselmeister van 1PK variabel en links/rechts draaiend.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.