54 volt accutolletje

Sang

Actieve deelnemer
19 mrt 2013
600
15
Berkel en Rodenrijs
Wat een beest!

Dewalt-FlexVolt-Stud-and-Joist-Drill.jpg


dewndcd460t1.jpg

Vind dat Dewalt de laatste jaren eindelijk weer goed bezig, na een hoop zwakke jaren.

Niet dat ik deze ga halen, kan mij geen nuttige taak verzinnen. De 54 volt sdsplus boormachine met 3,5J slagkracht komt er wel in. Maar dat is geen houtbewerking :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:

anthony

Actieve deelnemer
16 dec 2013
28
0
Die nieuwe afkortzaag op 54 volt is ook een gaaf apparaat kan op accu en op netstroom ben benieuwd wat deze lijn gaat kosten
 

Sang

Actieve deelnemer
19 mrt 2013
600
15
Berkel en Rodenrijs
Van wat ik begreep komt de afkortzaag niet met een netsnoer.
De afkort zaag werkt op 2 accu's van 54 Volt = 110 Volt, dus in Amerika hoef je de netspanning alleen maar te gelijkrichten,
in europa zit je met 230V, bijna niet te doen om daar compact een trafootje voor te ontwerpen die 1800W aankan
 

Blom3dd

Actieve deelnemer
31 okt 2013
666
1
Stad Groningen
Ik heb net de flexvolt promo movie gezien Wow :eek: Dit is wel een leuke ontwikkeling. 3x 20 v accu 9ah . Dat is misschien wel te zwaar om mee te boren . Om met je werkplaats helemaal off grid te gaan, is binnenkort dus mogelijk.;) alleen snap ik de motivatie niet helemaal.
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.