Ook even voorstellen

Matthijs1988

Nieuw lid
10 apr 2016
24
0
Goedenavond,

Ik ben Matthijs, 28 jaar, en ben al een tijdje dit forum aan het lezen. Mooi wat mensen hier allemaal maken!
Eerder heb ik wel eens luidsprekerkasten, stands en een salontafeltje gebouwd, waarna ik een tijd weinig aan houtbewerking heb gedaan.
Iets meer dan 2 jaar geleden ben ik getrouwd en in het bezit van een eigen huis. Sindsdien ben ik mij meer met houtbewerking gaan bezig houden, en dat bevalt mij prima! in de tussentijd heb ik wat mooi gereedschap weten te bemachtigen (het meeste via marktplaats, en de lintzaag kreeg ik van mijn schoonvader). Hierbij een klein overzichtje van de momenteel stoffige schuur:
schuur.jpg

Ik hoop uit dit forum in de toekomst nog wel de nodige wijsheid te kunnen putten, en misschien wel eens een projectje te kunnen tonen.

Groet,
Matthijs
 
P

Pel

Guest
Welkom op het forum Matthijs, knus werkplaatsje, met de machientjes en het gereedschap wat er staat kom je een heel eind.

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.