Stationaire TORQUE Work Centre - Iemand deze al eerder gezien?

Viepert

Actieve deelnemer
16 mrt 2014
599
3
Heerhugowaard
Het frezen volgens patroon is wel mooi.
Maar ik zie het al helemaal voor me, net je (zware) afkortzaag eraf gehaald en je boormachine erin gezet. Ow sh*t een stuk vergeten te zagen.......
Mijn idee, te groot en elke keer moeten wisselen schiet niet op.
Doe mij maar losse apparaten, neemt minder ruimte in en sneller.
En dan heb je nog de ruimte om een normale werkbank neer te zetten.
 

willem1958

Post veel
28 jul 2015
2.092
3
wormerveer
Ik kon dit nog niet en ik moet zeggen; pretty impressive.
Dit zou een prima oplossing kunnen zijn voor mensen die niet te veel ruimte hebben.
En een aantal bewerkingen zijn ook nog 'ns veiliger dan dat we hier gewend zijn.
Ik hoop wel dat de machine net zo nauwkeurig en precies is als dat je het op de video ziet.
Als dat het geval is dan is het een mooie all in one solution.
Ze sturen 'm ook over zee dus je kan 'm kopen.
Keek even voor de prijs, je kan de tafel in verschillende groottes kopen dus zeg dat je ook plaatwerk wilt doen dan bestel je een tafel van 2.50 bij 1.30 en die kost 4625 aus dollar omgerekend zo'n 3000 euro.
Dan nog het verschepen en dan loopt het bij elkaar wel op.
Maar als je een aantal stationaire machines koopt of een combimachine of alles van Festool dan ben je ook wel wat kwijt dus misschien zo gek nog niet.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Voor het vlakken van tafelbladen en als alternatief voor een alaskanmill zie ik e er best wel wat in. De prijs is fors.
 

Pine

Actieve deelnemer
6 nov 2015
552
8
Ik zie ook mogenlijkheden met zo een gigant
Moet eerst een grotere werkplaats betrekken :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.