Nieuw dus voorstellen :D

Bart van Meurs

Nieuw lid
25 jun 2016
1
0
Hallo allemaal,

Ik ben Bart van Meurs, 25 jaar en werkzaam als docent Sign bij het ROC van Twente. Voor deze baan ben ik 8 maanden geleden naar Deventer verhuist, om er voor te zorgen dat ik niet elke dag vanuit Den Bosch naar Enschede zou hoeven te rijden.
Het werk bevalt er goed en de keuze voor Deventer is ook goed gebleken, mijn vriendin vond 5 maanden later werk in Zwolle.

Op het werk heb ik de beschikking over een kleine hoeveelheid professioneel gereedschap, dat is altijd erg makkelijk. Hiervoor heb ik op de kunstacademie gezeten, helaas was de technische ondersteuning daar matig. Gelukkig ben ik na de academie al meerdere gepassioneerde collega's tegen gekomen die me het een en ander weer bij hebben kunnen brengen. Destijds ben ik afgestudeerd op fotografie, omdat ik hier een aantal zeer gepassioneerde docenten voor had en ik het liefst zoveel mogelijk kennis op wilde doen. Hierdoor ben ik nu vrij vaardig met de computer. Wat ervoor gezorgd heeft dat ik mijn werk als Docent sign prima uit kan voeren.

Ondertussen zou ik graag weer mijn vaardigheden met hout weer verder ontwikkelen en ben eigenlijk opzoek naar een plek waar dat kan. Voorheen kon ik bij mijn ouders terecht, omdat zij om de hoek woonde. Vanwege de verhuizing is dat niet langer het geval en mis ik een fijne werkplaats.

Zijn er hier forummers die een helpende hand kunnen gebruiken? of weet er iemand een werkplaats die op deze manier ingezet kan worden?

Zo dan denk ik dat jullie in een notendop een indruk kunnen krijgen wie ik ben en wat ik doe.

Gereedschap dat voor handen is:
goede makita klopboormachine
bandschuurmachine
decoupeerzaagje
accuboormachientje
een aantal handschaven.
Niet echt heel bijzonder dus.

Nog vragen?
 
P

Pel

Guest
Welkom op het forum Bart, jammer dat je geen eigen werkplaats hebt, maar misschien is er een forumlid dat nog plaats over heeft in zijn werkplaats?

Groet Pel.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.