betrouwbare en goede timmerman omgeving Amsterdam gezocht!

Jeroen G

Nieuw lid
21 jun 2016
1
0
Beste mensen, zojuist kreeg ik van een professionele timmerman de tip om mij aan te melden op dit forum, aangezien hij mij op korte termijn niet kan helpen ivm het volgende:

ik heb een 7 maanden zwangere vrouw thuis zitten en de babykamer MOET zsm af! Klinkt bekend in de oren...?

De situatie is als volgt:
in de babykamer is recent een inbouwkast van Ikea professioneel geplaatst. Deze dekt een van de muren van de slaapkamer vrijwel volledig af. Het zit 'm in 'vrijwel'. Want aan de plafondzijde moet de boel afgetimmerd worden, en aan een muurzijde. Dat komt neer op:

boven: 0.39cm x 280cm (oftewel, 5 'kleppen' gemaakt van deurpanelen)
zijkant: 0.27cm x 236cm een afgeslankt deurpaneel plaatsen.

De afgeslankte deurpaneel en 'bovenkleppen' heb ik al in huis. Nu de rest nog :eek:.

Als dit projectje naar alle tevredenheid gereed komt, dan moet er uiteindelijk (heeft geen haast) ook nog een slaapbank ingebouwd worden in de babykamer en in de eigen slaapkamer moet ons eigen bed ingebouwd worden. Maar dat kan dus allemaal evt later.

Hoop hier succes te hebben, want het is nog knap lastig iemand te vinden die net werk levert. Een soort van referenties icm foto's van reeds voltooid werk zou daarom erg welkom zijn. Zie graag evt reacties. Kan ook direct op mijn mailadres: jerro61@hotmail.com

Bvd. Jeroen
 

Pine

Actieve deelnemer
6 nov 2015
552
8
Over werkspot ed. Hoor ik veel negatieve reacties
Ik zou via via adviseren maar op korte termijn kan werkspot wel een oplossing bieden
Veel succes met het bouwen van een nestje ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.